Anbefalte innlegg

Har nå bestilt meg øyelokk til min B7 avant, lurer i den forbindelse på hvordan dere bruker og feste disse ?

 

prøvde søkefunksjonen, men uten resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikaflex...

 

Var det som ble brukt på min forrige A4 også, er det kun sikaflex som duger til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare brukt det jeg, lett og jobbe med!! Blir alltid bra med det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare brukt det jeg, lett og jobbe med!! Blir alltid bra med det!

 

Hvordan er det og få bort sikaflex`n om man skal fjerne øylokkene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tec7 er mye bedre å jobbe med enn sica, begge sitter vel som f..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tec7 er mye bedre å jobbe med enn sica, begge sitter vel som f..

 

Hvordan er det og få bort restene av tec7 fra lykta, viss man feks ikke vill ha øyelokkene på lengre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det og få bort restene av tec7 fra lykta, viss man feks ikke vill ha øyelokkene på lengre?

fra glasset må det vel gå vekk med varme og forsiktig skraping.. har vel egentlig mest brukt dette til permanente ting.. fikk faktisk øyelokk i går, der fulgte det med noe limgreier. de var vel kjøpt på nbs, men om det limet er bedre eller ikke vet jeg ikke noe om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra glasset må det vel gå vekk med varme og forsiktig skraping.. har vel egentlig mest brukt dette til permanente ting.. fikk faktisk øyelokk i går, der fulgte det med noe limgreier. de var vel kjøpt på nbs, men om det limet er bedre eller ikke vet jeg ikke noe om..

 

Ah, mulig det er med dette limet til meg også da.. Bestilte også fra NBS..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg og bestilte øyelokk fra nbs (kamei) og det fulgte med lim, men denne skal tørke i 24t før man kan bruke bilen igjen. eg brukte tec 7 istaden for og etter 3 timer hang dei fast.

når eg limte dei på golfen så tok eg bare lim på den delen av lykta som blir skjult under panseret, dvs øverst på lykta og litt nedover på sidane, slik det blir litt lettere å fjerne og mindre gris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg og bestilte øyelokk fra nbs (kamei) og det fulgte med lim, men denne skal tørke i 24t før man kan bruke bilen igjen. eg brukte tec 7 istaden for og etter 3 timer hang dei fast.

når eg limte dei på golfen så tok eg bare lim på den delen av lykta som blir skjult under panseret, dvs øverst på lykta og litt nedover på sidane, slik det blir litt lettere å fjerne og mindre gris.

 

hvor får man kjøpt tec 7 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tec 7 får man bla på obs bygg, mekk, div byggevare forretninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tec 7 får man bla på obs bygg, mekk, div byggevare forretninger.

 

Ok, takker for alle svarene!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man kjøpt tec 7 da?

 

På di fleste byggevarehus eller plasser som selger byggevarer å sånne produkter har tec7. Tec7 er det nye som nå tar over for det meste av lim, fugemasse osv osv... koster ca 130-200kr før en tube litt avhengig av butikk. Kan anbefale tec7 iallefall =)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kleb og Tett fra Wurth gjør også jobben! Fåes i flere forskjellige farger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner og få bra med alternativ og velge imellom her jeg nå:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men husk å føre øyelokkene inn i vognkortet, møter du på den rette langs veien, kan de forlange att de skal inn i vognkortet. Jeg fikk 2.er feil på mine og måtte føre dem inn i vognkortet. Det følger med tuv papirer så det er ingen problemer med å gjøre det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men husk å føre øyelokkene inn i vognkortet, møter du på den rette langs veien, kan de forlange att de skal inn i vognkortet. Jeg fikk 2.er feil på mine og måtte føre dem inn i vognkortet. Det følger med tuv papirer så det er ingen problemer med å gjøre det!

 

Men det koster vel ca 500kr og få dem i vognkortet.

Eller er det slik at viss man skal feks ha øyelokk, felger og dekk i vognkortet, så kan man ta det samtidlig, og "kun" betale 500kr .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det koster vel ca 500kr og få dem i vognkortet.

Eller er det slik at viss man skal feks ha øyelokk, felger og dekk i vognkortet, så kan man ta det samtidlig, og "kun" betale 500kr .

 

Jepp, det er ca 500 pr. besøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er ca 500 pr. besøk.

 

Mente og ha hørt det tidligere:D

Må få bestilt en time endag jeg da. Så får jeg tatt felgene og øyelokkene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det og få bort restene av tec7 fra lykta, viss man feks ikke vill ha øyelokkene på lengre?

 

Det finnes en egen "tec7-cleaner", som hvertfall kan brukes til å jevne ut fuger etc. Tipper den sikkert funker til å fjerne limrester på lykten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan vel komme med et lite tips, sleng dem i søpla så fort dem havner i postkassa de!

 

men tec7 og sikaflex gjør jobben ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan vel komme med et lite tips, sleng dem i søpla så fort dem havner i postkassa de!

 

men tec7 og sikaflex gjør jobben ihvertfall!

 

Hehe, ingen øyelokk fan???: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.