#1 Skrevet August 17, 2008 Heisann He VACN noken rabatter på toning av ruter uti ålesund? Isåfall ka priser? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2008 innpå skodje ja . 5200 betalte ej før å få film på alle rutene utenom frontruta soklart. Kjekk kar å ha med å gjere han tyskaren også. Tok inn bilen på fredags eftan , sota rutene og lot den stå til søndag slik at filmen fekk sette sej , so va ej inne å henta den igjen. http://www.carmelon.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 ikkje gale pris, takk for tipset kenneth.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2008 er det noe å si på resultatet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2008 er det noe å si på resultatet?? Resultatet er 200% ,fantastisk arbeid rett og slett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2008 ej e særs fornøgde sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2008 Solfilm Eksperten på 41473006, må over fjorden da. Men resultatet blir i hvertfall sinnsykt bra til en fornuftig pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2008 Solfilm Eksperten på 41473006, må over fjorden da. Men resultatet blir i hvertfall sinnsykt bra til en fornuftig pris! pris dei tar på det da? er det solfilm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2008 pris dei tar på det da? er det solfilm? Noken som fant ut ka dei tar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2008 Jeg betalte 3000kr på Riis bilglass får mine ruter da tok jeg dem ut for best resultat å levert dei inn der...3garanti også fikk jeg.4store å 2små ruter. Utroli fårnøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2008 (endret) Glømte å fortelle at Carmelon også gjorde det Dei tok ut siderutene på min bil før sotinga, siderutene bake er limt så dei blei ikkje tatt ut. Han brukar flexafol sotingsfilm på rutene. + 5 års garanti. I tillegg fekk ej med nåke Tüv godkjenningspapir på filmen , der filmen he eit lite nummer på sej, hjelpe nok ikkje den døyt i Norge , men ej he no nåke ej kan bla fram og forhåpentlivis krangle mej vekk frå purken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...