Film: Skinne Bobla har bremset 850hk/1096Nm! (Og kjørt 9.26 på stripa)

Anbefalte innlegg

da får jeg legge meg langflat og beklager virkelig :o

saken med tiden forandrer seg klart hvis det var 2 klasser for bakhjulstrekkere, siden bordern sa at andreplassen kjørte 10.2......igjen beklager

men som du sier så burde du kanskje utdypet det litt mer, for slik som du du sa det hørtes det ut som at bobla var norges raskeste gatebil med bakhjultrekk...og det var den ikke ;)

Står fremdeles mer respekt av å kjøre lave niere med en boble enn høye åttere med yanktank. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står fremdeles mer respekt av å kjøre lave niere med en boble enn høye åttere med yanktank. ;)

wda0353l.jpg

pffffff nesj, skal det gå fort rett frem er det kun V8 som gjelder :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men som du sier så burde du kanskje utdypet det litt mer, for slik som du du sa det hørtes det ut som at bobla var norges raskeste gatebil med bakhjultrekk...og det var den ikke ;)

Jeg er enig i det, og jeg ser det når jeg leser det jeg skrev om igjen nå. Det jeg mente var selvfølgelig at den vant sin klasse:o Jeg nevnte vel aldri noe med norges raskeste: klø :Dette var vel ikke NM...

Og bare for å fyre litt mer oppunder;) : Jeg må si meg enig med det Rune sier, en V8 med 10L volum, med 4 link, plast ruter osv osv (bla bla bla bla ) ikke helt stiller helt på samme nivå som en boble med en gammal boxer motor fra en caravelle.

Litt synd at Christell valgte å kjøre på Kjula istede for å komme til Gardemoen sammen med resten av svenskene i helga. Da hadde broren din fått pisk med over sekundet. Så langt personbeste i år for Christell er 7,71 297km/t (På upreppa bane!)

Da kan man begynne å snakke om rask gateregga bil...

Edit: Og ja christell kjører med V8 og "automat".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kudos til Skinne som bare bygget en fantastisk rask boble, og sammenligningen min til en gammel amerikaner med 9,7l stor motor blir ikke rettferdig på noen måte..

MEN det som jeg vet flere savner i denne gatebilserien, er at bilene som kjører serien er med på criusing som dem gjør bl.a i junaiten...at en på den måten beviser at bilen faktisk fungerer som en gatebil...her tror jeg det hadde vært mange som hadde falt av lasset.

Nok O:T ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, det er mange som faller av lasset da.

FILM av 9.26 draget:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.