#1 Skrevet August 18, 2008 Heisann. Lurer bare på hvor mye den orginale DP klarer jeg. Tenkte å hente ut en 250hk av bilen, så lurer da på om DP blir i det minste laget for dette. Må vell også ha dyser,fmic++. Fint om noen kunne ha pekt meg i sånn ca retning på hva som trengs. Mvh Jørgen M. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2008 kan være en fordel å forklare hva dp er for dem som ikke veit det. bare et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 Hehe, DP er Downpipe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2008 DP/katalysator er som regel den størrste flaskehalsen... Bytt den til 2,5"- 3", og jeg tror du vil merke stor forskjell selv med kun chip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2008 Regna egentlig med at det var den som kom til bli problemet! Får ta noen tlf rundt om i tr.heim å høre på priser da ! Takk for kjappe svar:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...