#1 Skrevet August 18, 2008 Noen som vet om dette må skiftes ? Intervall ? Mener jeg ble fortalt at dette skulle vare "evig". Mens må VG i dag er det en sak om en som måtte skifte filteret på 120 000 km. Måtte også etterfylle en renseveske på 60 000. Er vel ikke noe slilt på Audi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2008 Om du leser hele artikkelen står dette å lese: Informasjonsdirektør Paul Hegna hos Harald A. Møller AS som importerer Volkswagen, Audi og Skoda bekrefter at partikkelfilterne i deres biler er selvrensende og vedlikeholdsfrie, bortsett fra at man må blåse dem rene når sensorene i bilen gir beskjed om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 På blant annet de franske bilene som har "væskefylte" filter, så er det skiftintervall. Men på den typen som er i VAG så slipper man dett, som det sto i klippet over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2008 "unskyld" - Jeg leste ikke godt nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2008 Partikkelfilter krav Hvis jeg må ut med ~10k bare for et jævla partikkelfilter, da blir det faen meg bråk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2008 Ingenting varer evig:) Er mangen biler som ikkje har intervall på skift av partikkelfilter, men her kjem alt ann på kjøremønster. Har skiftet på biler som er kjørt over 200.000 og biler som er kjørt lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...