#1 Skrevet August 18, 2008 Jeg har funnet noen brukte 18" RS4 felger jeg har veldig lyst på til min 2004 1,8T A4. Problemet er at innpresset er på ET30. Står 225/40 92W dekk på felgene Vil dette i det hele tatt passe, eller vil de stikke ut? Bilen har sporstunderstell, noe senk, men ikke S-line senk såvidt jeg vet. Ligger bilder av bilen min her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130829 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2008 Fikk testet med et dekk. ET30 ser jo litt kult ut, men som newbie må jeg spørre; dette er ulovlig å kjøre med når det i vognkortet står min ET 42? Hva synes dere om dette innpresset på bilen min? Ble det for drøyt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2008 kan vell ha 15 i avvik total på hver aksling altså 7.5 på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2008 Med ET45 som standard, blir det 15 i avvik på hver side med ET30, ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2008 stemmer nok det. men visst du har tuv papir på dem, så kan ikke biltilynet gjørenoe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2008 Ok, men hva er TUV papirer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2008 godkjenningspapir på felgen, å at dem passer til bilen. hadde en kompis som måtte på biltilsynet å vise bilen sin med felgene på bilen, da di stakk alt får langt ut. han tok med TUV papirene på felgene og da la BT seg flatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...