Trenger litt hjelp ang montering av fjernstyring til sentrallås..

Anbefalte innlegg

Heihei!

Mottokk pakke fra TM Tuning i dag, og der lå det to stk nøkler, en liten hjerne og en 15 forskjellige ledninger.. :)

4872_ec-190-193.jpg

Slik ser det ut, bare at siden jeg har sentrallås fra før, fulgte ikke de to åpnerne med. Sto ikke noe i instruksjonene om hvor jeg skulle koble dette, så tenkte kanskje noen av dere visste det. Jeg har sett at det er en slags hjerne i bagasjerommet på min VW Golf 3 (1.8GL) rett ved høyre baklykt. Skal jeg koble meg på der? Eller, kanskje jeg skal koble meg på inni en av dørene, eller for alt jeg vet, ved releene under rattet. Noen som kan komme med noen kloke ord?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du ikke med koblingsskjema? Kontakt selger og be om dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, fikk med et koblingsskjema, men jeg er ikke så innmari flink med slikt, og jeg forsto ikke skjemaet helt. Er så mange ledninger. Her er et bilde:

?id=360

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du på jakt etter flipnøkler eller bare fjernstyrt lås ?

Om det kun er sistnevnte vil jeg påstå Speedy-settene til eks BilXtra er litt lettere å montere, da kobler du bare inn en kontakt feks ved førerdøren og vips har du fjernstyring på 3-4 sekunder totalt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle helst hatt begge deler, og nå har jeg da altså mottatt denne pakken i posten, og vil gjerne få den til å fungere.. :P Orker ikke bruke enda mer penger på å få til fjernstyring på sentrallåsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen vits å bestille speedy hos bilxtra ihvertfall..... bestilte hos dem i slutten av april, har fortsatt ikke sett noe til min fjernstyrte sentrallås. var visst tomt i oslo hos leverandør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan godt hende, men nå er det altså slik at jeg trenger hjelp med kobling av det som er avbildet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.