#1 Skrevet August 18, 2008 Har nå bestemt meg at det blir 18" felger på 3er golfen hvis jeg finenr noen siden denne bare skal cruises i etterhvert og ikke har motor til noe annet heller. Hehe.. Det blir handlet justerbart så lavt skal den. 1. Noen tips ang felger? Gjerne bilder også da jeg er åpent for mye rart.. hehe.. 2. Størrelse på dekk, bredde og ET burde det være? Takke for alle tips og bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2008 Har nå bestemt meg at det blir 18" felger på 3er golfen hvis jeg finenr noen siden denne bare skal cruises i etterhvert og ikke har motor til noe annet heller. Hehe.. Det blir handlet justerbart så lavt skal den. 1. Noen tips ang felger? Gjerne bilder også da jeg er åpent for mye rart.. hehe.. 2. Størrelse på dekk, bredde og ET burde det være? Takke for alle tips og bilder.. Felg er smak og behag, bredde og ET avgjøres av om du skal bruke bilen mye eller ei og senk. Men mht dekk så ville jeg helt klart valgt 205/35 18 (Toyo bl.a). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 Bilen skal brukes daglig, da jeg har et annet prosjekt gående.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2008 Jeg har noen TSW Volkano 18" til salgs: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2008 Er ikke 18" litt i overkant på g3 hvis det skal senkes mye? Hvilke modifikasjoner skal du gjøre på hjulbuene bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2008 kjell:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14419490&sid=xz7cbambAi3868751&WT.svl=Bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2008 18" på golf3 blir stoort:) Tror du virkelig bør finne noen felger med kant for å unngå at det ser for stort ut kanskje, hvertfall eller min smak.. Og skal du senke mye så må du passe på at du klarer å lure felga vekk fra skjermkantene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2008 Det blir nok med kant ja, men vet ikke helt hvor stor kant. Hehe. Vet at 8" går på G3, men tror kanskje jeg skal få til 8,5" også med en go del valsing. Valsing blir det vell uansett for å få den lav nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2008 kjell:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14419490&sid=xz7cbambAi3868751&WT.svl=Bilde Blir nok kjøpt flett nye og til en annen pris enn det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2008 Er ikke 18" litt i overkant på g3 hvis det skal senkes mye? Hvilke modifikasjoner skal du gjøre på hjulbuene bak? De blir valset og kanskje kappet.. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2008 : klø : 2.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2008 Eller kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2008 Jeg har noen TSW Volkano 18" til salgs: rolleyes Bilder? Har boltsirkel 4x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...