#1 Skrevet August 18, 2008 Er Weds Superstar bvillens felger Tenkte å få tak i noe nye sommer felger til neste år og har hatt veldig lyst på de her siden jeg så dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2008 http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp_SW04.html Regner med at det er disse du er ute etter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 ja er det, men de selger ikke til privat personer sa de. Så de sendt meg videre til Vianor der var det rimelig dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2008 ja er det, men de selger ikke til privat personer sa de. Så de sendt meg videre til Vianor der var det rimelig dyrt Ta kontakt med Christer ( dekkskift ) Han kan sikkert hjelpe deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2008 Takker skal prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2008 Ja,vi forhandler denne. Men det er uansett dyre felger. Dimensjon du tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2008 Ja,vi forhandler denne. Men det er uansett dyre felger. Dimensjon du tenkte på? Hva må egentlig folk skrive på forumet når de skal handle dyre felger? Er man nødt å lete etter billige utgaver når folk etterlyser felger på forumet? Når jeg selv også skulle velge felger fikk jeg beskjed om å styre unna div modeller siden de var av høy prisklasse. WTF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2008 (endret) ja vet det er dyre men har sikla på de lenge Tenkte på 9,0x19 og 9,5x19 bak 5x100Et...Fikk tilbud fra Vanadis gummi over grensa, på 22650+ frakt det var i svenske kroner. 6-7 uker leverings tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...