#1 Skrevet August 18, 2008 Akkurat handla inn en turbo trykksmåler og skal til å trekke opp slangen. Men finner ikke noen vei å trekke den ifra motor rommet å inn i kupèn. Noen som som kan forklare meg hvor jeg skal gå for å dette til, vil helst slippe å mått begynne å rive ut allt. Mvh Jørgen M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2008 Hjelper veldig og fortelle hva slags bil du skal montere måleren i Jørgen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 Hvilken biltype har du? Jeg trakk min igjennom en ledig gummipropp jeg fant,like ved batteriet i torpedoveggen på min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2008 Hehe! Er snakk om audi a3 TQ;). Akkurat nå så driver jeg fikler rundt passasjer siden for å finne en "inngang". Prøvd å søke på guider på åssen dette gjøres, men fant fint lite. Irriterende greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2008 Hei, Legger ved et bilde der du kan tre inn slangen til trykkmåleren, men du må skru av dekslet under rattet for å komme til å trekke slangen, regner med du må ha lys i den også, kan du bare hente på tenninga. er ingen vanskelig sak, men bare husk å ikke skade eller få hull i slangen når du trekker den... Slik har jeg vertfall gjort det på min bil, Se den røde pila: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2008 Prøver den ruta der ! Takk skal du ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2008 fikk du lura inn slangen der jeg nevnte? hadde vert fint med en update:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2008 Gjorde det vettu ! Begynte i 9 tia ikvell, å ble ferdig først i hall 1 tia! Mye kødding å godt humør under monteringa, men ble til slutt ! har ikke fått tak i holder enda, men har bestillt ifra nordicturbo! Ufattelig mye arbeid som skulle til for at det ble bra! Men allt er bare fryd å gammen nå ! Hjertlig takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2008 har en carbon holder til overs om du vil ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...