Montering av turbotrykks måler

Anbefalte innlegg

Akkurat handla inn en turbo trykksmåler og skal til å trekke opp slangen. Men finner ikke noen vei å trekke den ifra motor rommet å inn i kupèn. Noen som som kan forklare meg hvor jeg skal gå for å dette til, vil helst slippe å mått begynne å rive ut allt.

Mvh Jørgen M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper veldig og fortelle hva slags bil du skal montere måleren i Jørgen ! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken biltype har du?

Jeg trakk min igjennom en ledig gummipropp jeg fant,like ved batteriet i torpedoveggen på min bil. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Er snakk om audi a3 TQ;). Akkurat nå så driver jeg fikler rundt passasjer siden for å finne en "inngang". Prøvd å søke på guider på åssen dette gjøres, men fant fint lite. Irriterende greier : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Legger ved et bilde der du kan tre inn slangen til trykkmåleren, men du må skru av dekslet under rattet for å komme til å trekke slangen, regner med du må ha lys i den også, kan du bare hente på tenninga. er ingen vanskelig sak, men bare husk å ikke skade eller få hull i slangen når du trekker den... Slik har jeg vertfall gjort det på min bil, Se den røde pila:

e64obr.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver den ruta der ;)!

Takk skal du ha:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du lura inn slangen der jeg nevnte? hadde vert fint med en update:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde det vettu :)! Begynte i 9 tia ikvell, å ble ferdig først i hall 1 tia! Mye kødding å godt humør under monteringa, men ble til slutt ;)! har ikke fått tak i holder enda, men har bestillt ifra nordicturbo! Ufattelig mye arbeid som skulle til for at det ble bra! Men allt er bare fryd å gammen nå :)!

Hjertlig takk for hjelpa :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en carbon holder til overs om du vil ha:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.