Bergen: Bergen: Noen som hugger Golf/jetta 2 i Bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Trenger nemlig en hel håndfull deler til golf/Jetta 2, men har ikke plass til delebil, og som vi alle vet er hugger tilbudet heller dårlig i denne delen av landet.(har hørt med de på lønningen, men de prioriterer ikke selvplukk lengre)

Er i hovedsak på utkikk etter deler som deksler, dørlåser, lyddempingsmatter, innerskjerm foran, dørtrekk 2dørs bak, bakfanger osv.

Så hvis det er noen i bergensområdet som vil selge meg deler, så ta kontakt på 97074767 (kan evt. demontere deler selv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en helt ny 90 bakfanger til deg, om du er interessert.

 

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok med meg verktøykassen til Bjørke bilopphugging på Voss og plukket en haug med lignende deler til min Golf 2. De hadde noen Golf 2 stående den gang, sikkert 1 år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 92Jetta som snart skal kastest trur jeg, er min bror sin men den skal vel bli hugget. Står med knekt bakaksling, eller noe annet som er herk, så venstrehjul er skjeivt er i en fin rødfarge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om jeg skaffer det viktigste hos martinussen her på forumet: rock :

Trenger forøvrig fortsatt alt stål til en Jetta 90`fanger,

lurer meg på om denne er lik Golf 90`fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg er ganske sikker på at dei er like:)

hør med christian bigton, trur han hadde stål til ein bakfanger ligganes, viss eg ikkje tar feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.