Banebilen E30 335. Totalras! Nye motor montert. Med rådebank! :'(

Anbefalte innlegg

Finn en feil!

Slik ser motoren min ut innvendig etter å ha ligget sidelengs på turtallsperre på 3.gir 15 meter da jeg og noen bekjente skulle show'e for gatebil magasinet i særp på onsdag.

Den står dønn fast.

bmwrasblokk.jpg

bmwrastopp.jpg

bmwrasstempel.jpg

bmwrassyl1.jpg

bmwrastopp1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk sikkert jævlig bra til det ikke gikk mere;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjiipt... Kondolerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nah, ikke så galt.

"Ny" motor står på pall på verkstedet ved siden av bilen :D 3,5L det også selvsagt. Så bare noen timer skrujobb nå så er bilen ute å kjører igjen :D Blir å se på Gatebil Rudskogen i september ihvertfal :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem der vel? Motoren skjønte jo selv at den hadde en sylinder formye, og kvittet seg med den;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, men hvorfor i helvete skal femmerene mine drive å prøve å bli firrere da? Jeg som ikke liker firrere engang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raskongen slår til igjen? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han gjør det skikkelig hvertfall da... Er liksom ikke så vanskelig å se hvorfor ting ikke sviver som det skal ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte bare le når jeg kom på værste ditt i går rune hehehe du sto bare å lo å pekte på motorn din : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke vil starte. :P Går ikke rundt selv uten toppen på engang, så ligger nok greit med dritt neddi rundt veiva å holder igjen. Mere stempel deler tenker jeg. Er nok bare å kaste den motoren gitt. Kammen var GREIT slitt også forsovidt. Var SKIKKELIG slitekant på den. Ikke rart den tikket. :P

Får se hvilken stand den nye motoren er i . Regner med å ha den sammen i løpet av uka eller begynnelsen av neste uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du prøvde jo å dra på startern men den rikka seg ikke i det hele tatt :P hehhehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh... skal jeg finne bare en feil...? :P

Det blir vel å gjøre slik som den kjente karen på Mythbusters gjorde.. peker og sier: " Well, there's your problem..."

Jaja, det var vel gøy så lenge det varte.. Korrekt? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var meget gøy så lenge det varte. Ihvertfal til den prisen :D

218hk og 320nm i en bil som veier 950kg og med bakhjulsstrekk er ABSOLUT morro. Går fint sidelengs overalt på 4 første gira :D 5. prøvde jeg aldri, da 4. holdt rundt langsvingen på skogen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haehhae.. sjukt! Ja nå har du 3 motorer på 2 år :P Klart, er ikke verdens beste vedlikehold på den bilen der.. HERJE HERJE HERJE HERJE :D moro.. Må sitte på på skogen til september jeg da!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

farli å sitte på med rune. det fyker stempler i hytt og pine :P: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

farli å sitte på med rune. det fyker stempler i hytt og pine :P: haha :

Tja.. Ser ut som ting holdt seg inne her da.. Er derimot jeg som skyter stempler og råder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pst :P du har en "liten " lekkasje på motoren din :P

skulle fått deg egen tittel på forumet "raskongen " bare å skru inn den nye å se hvor lenge den holder , lykke til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Ser ut som ting holdt seg inne her da.. Er derimot jeg som skyter stempler og råder :)

ehheheheh : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha snakk om a, fyyy f...! men e30 bimmers er og blir sladdebil genialt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaaaaaa! Nå forstår jeg.. Det er derfor noen eier "Non-VAG"... De eier de for å herje med de!! I see : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt. Siden Vag ikke har noe med "heftig" motor å bakhjulstrekk så må man ty til andre merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likavel så kjører du de så de blir "wannabe-femmer"

Ja, av med hatten for deg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt. Siden Vag ikke har noe med "heftig" motor å bakhjulstrekk så må man ty til andre merker.

Derfor langde Audi enda større motor og quattro:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.