Banebilen E30 335. Totalras! Nye motor montert. Med rådebank! :'(

Anbefalte innlegg

Kan vel ikke bli værre enn en Audi med rettstilt femmer?? Jeg kjører både 3-serie BMW med 3,0L sekser og Audi med femmer. BMWn er både lettere, og med en 51/49 vektfordeling. Audien hadde 61% foran og 39% bak sist jeg hadde den på vekta.

Det er jo egentlig bare å åpne panseret så ser man forskjellen. I Audien henger hele motoren foran infestinga til fjørbeina (med god klaring), mens i BMWn med sekser er 2/3 av motoren bak....

 

Nå er nok denne 3,5L tyngre enn min 3,0L men jeg tror ikke det er såååå mye...

 

hva med å få en Audi 20v turbo femmer ned i bmw`en, en sylinder kortere, vil jo få 50/50 fort da ;)

 

og mer effekt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse jobb, mye dyrere! Vektfordeling får jeg ikke uansett når bilen er så sinnsykt lett bak. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm er det du som har lakka bilen hvit?.

lurer på om det er en e30 jeg har eid dette: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm er det du som har lakka bilen hvit?.

lurer på om det er en e30 jeg har eid dette: klø :

 

Tenkte akkurat samme tanken etter å ha lest tråden din!

Har i såfall tapt seg mye!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte akkurat samme tanken etter å ha lest tråden din!

Har i såfall tapt seg mye!

 

hehe det jeg oxo tenkte. men han jeg solgte til skulle jo bare ha en banebil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnfargen på bilen er hvit. Den er "proff" lakkert grønn, så rullemalt Sort, pusset ned av meg, og lakkert hvit igjen.

 

Men denne bilen er kjøpt ny i moss ser det ut som, av en dame. Er orginalt en 316, har servicehefte til den faktisk :P Jeg hentet bilen i Skien, hos en kar som virket rimelig inkompetent når det kom til bil (bilen var helt ødelagt egentlig når jeg hentet den, men kjøpte den da jeg fikk den billig, og det var et greit utgangspunkt videre da den ikke er rusten eller i dårlig stand, bare mindre pen hvis du fortsåt hva jeg mener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt av grunnen til at jeg solgta var at den var at motor og driverk var blåst. men ellers var det null rust.

solgte til en i skien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis av meg har e30 med 5'er turbo, det er gøy:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn den så ut før.. Det er vel etter den smalt?

Smalt ikke du den bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at det er snakk om samme bil. Som sagt er det orginalt en 316. Drivverk er fra 316 fortsatt, utenom girkasse selvsagt, jeg har fortsatt 1,6L motoren stående, og bilen hadde norske skilter i forrige eiers tid sammen med bilen. Den ble kun avksiltet pga han ikke ville betale årsavgift, og ikke fikk eu godkjent den med 3,5l motor i...

 

Og HVIS det er snakk om samme bil, så er lakken kraftig solbleket da min er mere viper grønn, mens din ser mørk grønn ut. Og din er tydeligvis en 325 eller lignende. Min har fortsatt trommel bremser bak osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at det er snakk om samme bil. Som sagt er det orginalt en 316. Drivverk er fra 316 fortsatt, utenom girkasse selvsagt, jeg har fortsatt 1,6L motoren stående, og bilen hadde norske skilter i forrige eiers tid sammen med bilen. Den ble kun avksiltet pga han ikke ville betale årsavgift, og ikke fikk eu godkjent den med 3,5l motor i...

 

Og HVIS det er snakk om samme bil, så er lakken kraftig solbleket da min er mere viper grønn, mens din ser mørk grønn ut. Og din er tydeligvis en 325 eller lignende. Min har fortsatt trommel bremser bak osv.

 

hehe ja så feil kan man jo ta: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.