#1 Skrevet August 18, 2008 http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=142522 Først turboer, dumpventiler etc., så dette. Skjer mye morsomt på utvalgsfronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2008 Jøsses. kansje jeg må prøve detta? kan jo sikkert fungere greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2008 En kompis av meg testa dette, og mente det var helt knall å sette på, og han har heller ikke hatt noe problemer i ettertid.. Denne bandasjen skal tåle opptil 1700grader, så det burde funke altså, heh.. De har også fått inn catch-tanker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2008 kan umulig være så mange måter å lage eksosbandasje på, så jeg regner med att jeg surrer på denne her på turbo golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2008 Hvordan er desse delene da? Tenker på resirk, mener å huske at den såg helt lik ut den so jeg kjøpte av Ts-racing... Forge replika, sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2008 Genialt, håper de har dette på alle biltemaer da. Var rett billig i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2008 Ikke fått det inn her i skien enda: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...