#1 Skrevet August 18, 2008 Hei. Satt på nytt justerbart på min Vr6 idag, og med det samme jeg tar av venstre så ser jeg at bolten til drivasklingen inni navet er knekt i 2. Og jeg vet at opphengskula på høyre side er gåen, samt hjullager. Vurderer å skifte alt av forstillingsdeler, så hvor får man kjøpt billige deler? Sett litt på mekonomen, men syns det er noe dyrt? Kom gjerne med tips, trenger dette snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2008 http://www.germanautoparts.com Hvis de har på lager så har du delene innen en uke. Ca halv pris på f.eks mekonomen, selv med rabatter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2008 Skaffer endel slite deler jeg og. Send meg ei liste Tom så skal jeg sjekke litt priser. Og det er langt ifra mekonomen priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2008 Huff, da jeg skal dra til flyplassen imorgenkveld, så måtte bilen fikses imorgen, så det ble time hos Møller, surt for pengepungen rett før syden..Menmen. Måtte no fikses. MEn skal vell bytte ut omtrent alt under der, så tar kontakt jeg Frode.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...