#26 Skrevet August 20, 2008 heisann... har gamlebilen begynt å tulle? Håper du forsatt er fornøyd.. jeg er ikke fornøyd ihvertfall, savner bilen, har faktisk vært å sett på S3 igjen, så får hus være hus og bil være bil ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 25, 2008 heisann... har gamlebilen begynt å tulle? Håper du forsatt er fornøyd.. jeg er ikke fornøyd ihvertfall, savner bilen, har faktisk vært å sett på S3 igjen, så får hus være hus og bil være bil ;-) Åneida, går som ei kule enda den Var bare en liten sensor/måler som hadde tatt kvelden. hehe. Har fått satt i åpent luftfilter nå, så nå brommer den skikkelig i tillegg Du får slå til på S3 (igjen). Knall god bil. Jeg nyter hvert sekund av den når jeg er ute å kjører Lommeboka skriker litt da, hehe, men bortsett fra det, så er alt topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 2, 2008 Tror jeg fant løsningen på mitt bombe-problem idag; en anelse lite olje. Så med pedalen i bunn, og sving på bilen ble det sikkert akkurat for lite til at den piper i ny og ne. Skal følge med de neste dagene og se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...