Anbefalte innlegg

synes motoren min mere olje vanlig, svettet ikke rundt turbo det har jeg skjekket, men ser at det er olje som har rent nedover intecooler rørenene som går ved turbo, er det noen steder disse agu motorene er kjent for og svette olje? hadde vært fint om noen viste det=)

takker for svar

aleksander kvarud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du ikke har montert olje catch tank er det jo endel olje og dritt som kommer derfra. Så all olje er sikkert ikke fra turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du ikke har montert olje catch tank er det jo endel olje og dritt som kommer derfra. Så all olje er sikkert ikke fra turbo.

har ikke montert catch tank, men tenkt lit på det, er det noe vits? hva hjelper det?

turbo er helt tør, er ikke oe olje søl på den og se undene eller ovende fra såfal,

kan det være topppakningen som er på tur?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer du deg slutten av ett oljeskift? Min APU begynner å bruke olje ca 1-2000km før oljeskift, og da kan det forsvinne 1 liter på kort tid....men får på det, så blir den tett igjen frem til oljeskift. Min virker til å bruke opp additivene som skal holde tett før 15' iallefall.

Jeg har også olje i slangen som går til IC. Men på A4 dette da, men prinsippet er jo likt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer du deg slutten av ett oljeskift? Min APU begynner å bruke olje ca 1-2000km før oljeskift, og da kan det forsvinne 1 liter på kort tid....men får på det, så blir den tett igjen frem til oljeskift. Min virker til å bruke opp additivene som skal holde tett før 15' iallefall.

Jeg har også olje i slangen som går til IC. Men på A4 dette da, men prinsippet er jo likt.

jeg har lit olje i IC rørene men ettersom jeg vet er det gaske vanlig,

men jeg har olje utapå røre som går ned til IC fra turbo, men er ikke noe søl i nærheten av turboen,

får ta en onkelig vask og se hvor det kommer fra tenker jeg,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også olje i slangen som går til IC. Men på A4 dette da, men prinsippet er jo likt.[/quote

jeg glemte og si at jeg skal bytte olje i morra, bare for og skjekke at det ikke er noe drit i olja eller noe,

får håpe det er som din da bruker bare mye olje på slutten, men synes det er så rart at det har blit så mye olje gris på girkassa og sånn også, ser ut til og svette lit på ventildekslet,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.