#1 Skrevet August 19, 2008 heisann! Noen som vet om billi lakkering her i tromsø eller noen som lakker på kveldstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2008 ka du skal ha lakka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2008 kalles billakkering eller robert på storsteines 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2008 kalles billakkering eller robert på storsteines kalle lakkerer ikke på "kveldstid" da men er fortsatt billig om det er styling du skal ha montert, så anbefaler jeg noen andre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2008 kalle lakkerer ikke på "kveldstid" da men er fortsatt billig om det er styling du skal ha montert, så anbefaler jeg noen andre;) skal bare ha lakkert nedre del av bakfangeren, da jeg skal bytte dene til en fra 1.8T så jeg får ut eksosen på begge sidene. noen som vet ca pris kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2008 skal bare ha lakkert nedre del av bakfangeren, da jeg skal bytte dene til en fra 1.8T så jeg får ut eksosen på begge sidene. noen som vet ca pris kanskje? bare nedre del bør ikke koste mer enn 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...