#1 Skrevet August 19, 2008 Etter å snakka med en hånd full folk bytta jeg fordeler, for alle sa det var hall-giveren som var gåen. Men det hjalp ikke mye. Er det noe annet enn coilen som kan være synderen da? Kan det være noen av sensorene på svinghjulet som gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2008 er pinnen på svinghjulet hel enda?giveren som sitter å føler pinnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2008 Tok ut den ene sensoren fordi jeg ikke målt den. Men etter å ha dunka den en gang i benken fikk jeg målt den. Var vel den nederste sensoren. Pinnen satt fast ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2008 ta ut den i morra så skjekker vi den, er ikke store jobbe, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2008 ta en fra en som funker...er vel det samme på s4/s2/rs2/3b/7a vil jeg tru... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2008 Ingen som har en coil og den nedre svinghjulsensor å låne bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...