Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor det går an å få tak i en motor til motorbytte?

Tenker på motorbytte på min A4 B7 til 2.0T motor, men må ha litt priser først.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel kanskje ikke helt det svaret du vil ha, men om du begynner å "tulle" med en såpass ny bil slik ødelegger du hele gjensalgsverdien uansett om det er aldri så bra gjort. I tillegg er alle systemer med elektronikk og slikt såpass komplekst at det neppe vil fungere spesielt bra uten å bytte hvert minste lille ledningsnett.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selg bilen og kjøp en med rett motor, mye rimeligere. Dagens biler har som nevnt så vanvittig mye ledningsnett å ta hensyn til at det er omtrent umulig med mindre man har papirer på alt. Ser for meg at prisen på noe sånn lett passerer 50.000 + arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, om du skal ha ny motor kan det lønne seg å lete i nabolandet. Fikk tak i mye billigere motor derfra enn om jeg skulle handlet i norge. Jeg kjørte riktignok rett igjennom tollen, jeg burde vel kanskje stoppet, men men. :)

http://www.bildelsbasen.se er en fin side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder hele bilder også det med Sverige forøvrig.

Jeg så litt på prisene der borte i våres, og sjekket pris på en ca 2005-2006 A4 2.0TQ Avant. Etter å ha passert toll/avgiftskalkulatoren, kom de på ca 380-400' på norske skilt, mens snittprisen på finn var ca 450'.

Kan jo være noe å ta med i vurderingen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.