#1 Skrevet August 19, 2008 Hallo,har fått litt problemer med min audi 100. Det som skjer er at når jeg starter den,så går den greit i ett stykke,men plutselig så stopper den. Virker som både motoren og det elektriske slår seg av. Etter en liten tid,så starter den og går greit igjen,også stopper den igjen. Merka dette med skjeldne mellomrom før,men i dag så hendte det ganske så ofte. Noen som har noen anelse på hva som kan være feil?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2008 Hallo,har fått litt problemer med min audi 100.Det som skjer er at når jeg starter den,så går den greit i ett stykke,men plutselig så stopper den. Virker som både motoren og det elektriske slår seg av. Etter en liten tid,så starter den og går greit igjen,også stopper den igjen. Merka dette med skjeldne mellomrom før,men i dag så hendte det ganske så ofte. Noen som har noen anelse på hva som kan være feil?. En kamerat av meg hadde en audi 100 med akkurat samme problemet. Vi fant ut til slutt at det var børstene i dynamoen som var slitte. Byttet dem og da forsvant problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...