Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen her inne som kjenner til noen eller som kan valse hjulbuer form meg på en passat. Må valse framskjermene.

Helst østlands området

 

Dan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det seriøst ingen som kan hjelpe meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis har ei valse å låne bort? Helst i nærheten av Hamar/Elverum.

Trenger så fort som mulig, da bilen helst skulle ha blitt klar før den 4.juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send PM til Morten Øiamo og hør hvor mye han tar for å leie bort sin ei helg eller så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller lag ei selv ;)

 

0zoozchw5znbx0dbgsko.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som har lagd den? Genialt, for det er isåfall det eneste man kan bruke widowmakeren til: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med og laget en for noen år siden. Denne fant jeg bare ett bilde av nå! Men samme opplegget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tilfeldigvis har ei valse å låne bort? Helst i nærheten av Hamar/Elverum.

Trenger så fort som mulig, da bilen helst skulle ha blitt klar før den 4.juni.

 

Rolf Moen trur jeg har ei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf Moen ja.. Han holder vel til i Hamar-området? :)

 

Uaktuelt å leie, for jeg skal kjøpe meg en selv bare jeg komme tilbake i jobb. Har akkurat blitt ferdig på skolebenken nå, derfor litt tynt med cash for tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med og laget en for noen år siden. Denne fant jeg bare ett bilde av nå! Men samme opplegget :)

Skikkelig genialt: ja : Har sansen for "gjør-det-selv-løsninger":) Må nesten låne meg et sveiseapparat og få lagd til noe selv også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som laget den valsa det er bilde av. Hadde noen tegninger liggende men usikker på om jeg har de enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf Moen ja.. Han holder vel til i Hamar-området? :)

 

Uaktuelt å leie, for jeg skal kjøpe meg en selv bare jeg komme tilbake i jobb. Har akkurat blitt ferdig på skolebenken nå, derfor litt tynt med cash for tiden.

 

hamar ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som laget den valsa det er bilde av. Hadde noen tegninger liggende men usikker på om jeg har de enda.

Det er en vanlig widowmaker fra VW du brukte? Ser ut som det er lett å konstruere den selv bare man har tilgang på sveiseapparat og et skateboardhjul:)

 

Den fungerte bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en vanlig widowmaker fra VW du brukte? Ser ut som det er lett å konstruere den selv bare man har tilgang på sveiseapparat og et skateboardhjul:)

 

Den fungerte bra?

 

Ja vanlig vag jekk. Laget den på et par timer. Skar ut senteret på en stålfelg med 5x112 og sveiset sammen. Litt justeringsmuligheter men ikke så mange som på en ferdig valse. Justerer opp/ned med en jekk under bærearmen. Valsa fungerer gull til sitt bruk den. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det med lakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har valse jeg.. Jeg skal ikke ta på meg noe, for jeg har kun prøvd den bittelitt på caddyn.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.