#1 Skrevet August 20, 2008 Har hatt av girkassa på min S4 C4, så clutch må luftes. Har lest litt rundt og vet man skal lufte den på girkassa, men så leser jeg noen steder at dem også lufter under pedalsettet? Må jeg lufte på begge disse stedene? Noen rekkefølge på dette? Har også muligens luft i bremsesystemet, hvordan rekkefølge skal jeg gjøre alt dette i? Høyre bak, venstre bak, høyre foran, venstre foran, luftenippel på girkasse? Noe annet? Luft Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2008 Høres ut som du har dette på stell, Kenneth! Her er en PDF som kanskje kan hjelpe deg litt! http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=getit&lid=16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2008 Da jeg luftet min clutch koplet jeg clutchslaven (den på girkassa) til luftenippelen på nærmeste bremsekaliper. Bruk kort og gjennomsiktig slange så ser du hva som skjer med væska. Hadde en kompis til å pumpe på bremsen istedet for clutchpedalen mens jeg stod under bilen og åpnet/lukket nippelen på clutchslaven. Nippelen på bremsekalipperen stod åpen hele tiden. Gikk som en lek... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...