Anbefalte innlegg

Hola boys! Noen som er med på en "julebord" kveld? Evt forslag , mat eller.no?? Blir julepizza?:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallå pølsa!!!!!!

Ditt sabla MATVRAK!!!!!!!!!!!! :-)

Neida....ja det var kult med julebord ifjor.....dvs vi kunne kanskje fått til prøving av nye A6 og pizza etterpå?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Hadde jo vært artig å fått til noe slikt da... Slædding med 4wd og pizza eting etterpå ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en kombo?:D Nei seriøst , måtte fått til noe alla det vi hadde ifjor da? Håper det bare kommer noen isåfall..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas: Bra kommentarer...knegg.gif Har allerede hørt at Larsern er beryktet på Møller pga kakespising under bursdagen til GolfV her om dagen....;)

MEN, jeg skal jo selvfølgelig ikke være noe dårligere selv så jeg er med!amish.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som en god ide : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde nesten være bindene påmelding da så det faktisk kommer noen??

Andreas hva mener du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper pizzagjengen dukker opp uten mere kødd, men hadde jo vært fint å få med litt flere, da!!!

Sier jeg at jeg kan, så kommer jeg (og AB med) Men da må jeg ha en dato først! (er noen som er opptatt, som f.eks lørdag 4. desember!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg og så lenge så det passer med jobben.

Hvilken dag? Dato er aktuellt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Schrøder

Thomas: Bra kommentarer...knegg.gif Har allerede hørt at Larsern er beryktet på Møller pga kakespising under bursdagen til GolfV her om dagen....;)

Takker Petter......Ja han Lars sa han hadde vært å trykket på MANGE knapper i Touaregen på bursdagen hos Møller.......Mulig de bare måtte plassere han i en bil å låse den så det ble no kake igjen til de andre...........(Sorry Lars....måtte bare)

Hyggelig med "lokallags-møte" på Møller Sfj på Torsdag forresten........(jeg var der tidlig på Fredag også jeg.....tror jeg kan flytte inn på et av kontora der jeg)

Men tilbake til vinterhjul-ebord,Lørdag 4 funker for meg.....men var ikke Møller mest gira på Torsdager pga langåpent????

Ser vel ikke helt for meg å prøve A6 før 13(eller når de stenger) på Lørdag og så dra å eta????

Da syntes jeg Torsdag 2 eller 9 er bedre pga en kveld.......?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dato passer for dere? Alle forslag er velkommene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE lørdag 4. des. Ellers alt åpent foreløpig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Schrøder

Hva med torsdag 11.nov?

For meg passer det dårlig Tors 11.nov :(, men Tors 18.nov el Tors 2.des passer bra.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heier på Tors 2 eller 9 DESEMBER!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update: Er sannsynligvis i uniten uka 26 nov- 3. des, så da er det *litt* vanskelig å få det til for min del.. Håper jeg slipper unna turen uansett.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje på tide å bestemme en dag nå snart.....!!!!!!!!!!!!!

Sånn hvis noen(host...Andreas..host)...skal avtale noe med Bøller......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger inn et forslag om 9.Des.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BE er muligens borte til uka og for meg passer det nå dårlig denne uka.......

Og "noen" må vel rekke å snakke med Møller.......(se nå er jeg ikke tett i nasa mer.....hint...min førrige post ang Møller)

9. DESEMBER = : ja :

Så hvis det blir A6 kjøring på Møller kan vi alle si :jegtarn: for så å se selgeren:tilber: og så tenke seg om å innse : dum :

Og så kan vi dra i banken å få : utvist :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag 9 des høres bra ut det ja :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk vanskelig..

Turen er i verste fall utsatt, og hvis jeg ikek skal avgårde skal jeg på revy akkurat denne ene torsdagen.. Hehe! Får vel ta igjen dette, tipper jeg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.