Anbefalte innlegg

Hm.....men vi vil ha med deg BE...... jeg ihvertfall og studentlivet tar litt av denne uka(mye å gjøre nå) så jeg legger inn nytt forslag om Torsdag 16.Des........(og en positiv side til....da har lønn og lån kommet)

Uansett så må vel Andreas melde fra hvor han graver seg ned i tide.....dvs jeg trodde kanskje "fungerende ex-Vestfold lokallag leder" Andreas som er på talefot med Møller Tbg kanskje skulle ta ansvar å få istand en deal med de i år også??

Men skal det være på førstkommende Torsdag må "noen" snakke med Møller hvis det er meninga at vi skal gjøre noe kult som ifjor før hjulepizzaen........

Brom brom......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.....men vi vil ha med deg BE...... jeg ihvertfall

Brom brom......

*Smigret!!* :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...ja det burde du være...... :-)

PS:legg merke til tidspunktet den er postet..........satt på nettet til 06 til morran idag.....zzZZZ.........: dum :

Men skal det bli noe Hjulebord: klø : må folk kjappe seg med å få svart her... : pisk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag 16.Des passer for meg (9.Des passer ikke)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag 16/12 passer for også for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei...nice......skal sende PM til Andre-Æss å høre om han snakker med Møller........

Kenneth og Larsern og resten.....ER dykk med den 16?????????????????????????????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis det er sånn at Møller ikke vil se oss eller at ingen får ordna noe legger jeg inn forslag om å ta Hjulepizzan på Peppes på Fritzø Brygge i Larvik siden vi var i Tønsberg ifjor........forandring fryder.........bare et forslag........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt forslag, så får vi liksom brukt litt mer av Vestfold? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for støtten BE........Nå skrev Andreas at han skulle snakke med Møller om Onsdagen.......jeg må snart ha en beskjed å forholde meg til pga må bytte litt vakter og stach på jobben..........zzzzzzzZZZZZZZ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg og da...

Hadde vært artig å prøvekjøre GTI`en. Så di hadde fått en rød inn i Sandefjord

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, har ringt stora-sjefen ca 3,2 millioner ganger.. Nå nettopp sist hvor han igjen er "opptatt i møte". Har nå avtalt at han er tilgjengelig i morgen tidlig, så prøver igjen da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag 16/12 passer for også for meg.

Skal i et møte 16/12, så må nok melde frafall. Kanskje mulighet etter møte hvis dere forsatt er våkne da........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas=B R A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper du får tak i han imorra da!!!........3,2 mill....hvor mange mob tlf brukte du opp da?........øh? : dum :

Kjell E.......J A! :tilber:Heller den enn tidligere foreslått Æss 6.............

Hm....kult..skal innom Møller i Sfj imorra å hente hemoridegrill..: fis :...da får eg ta han i nærmere øyesyn........

Geir...du er for syk: syk : til å gå på møte......diagnose autofilisme......høy weber(den var litt bra!!!!!) og ganske kaldstarta og da er det bare litt brumming som kan hjelpe.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Møller idag å henta hemoridegrillen og kjøpte ei VW førstehjelpspute (kalles nyttig julegave).....og da måtte jo GTIen tas i nærmere øyesyn..........

Prøvesatt og der tror jeg jeg kunne blitt sittende resten av livet gitt.....KONGE SETER!!!!!!!!!!!......(i tillegg så sov jeg 3 timer fra Søndag til Mandag og 2,5 inatt så jeg kunne ikke sitte for lenge ellers hadde jeg sovna BANKERS!!!!!!!!)

Hm.....fikk du ikke tak i han Møller duden, Andeby mannen???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg lagt igjen to meldinger på svareren til stora sjefen i Møller Vestfold, og ingen tilbakemelding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...oki...da jobber jeg seint imorra å regner ikke med at det blir noe hvis ingen gir no lyd fra seg. Sjekker innom her imorra i lunsjen............

Alternativer er Man el Ons til uka for min del......Eller Lørdag da.........

Kjiipt at han ikke kan være litt mer tilgjengelig/imøtekommende.........!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke å site stille vet du. Det er penger i møter, hvis det kommer noe ut av de etter på da.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at vi driter i Møller, de selger bare møkkabiler uansett.. ;)

Hvem blir med på en pizzatur uansett?

Tønsberg/Sfjord igrunn samme F, men kunne jo tatt Sfjord som en avveksling?

Har de noe god pizza der? Dolly eller Peppes eller noe?

Larvik er liksom litt vel nær Telemark lokallags enemerker..

Andre forslag??? Har satt av denne ettermiddagen til dette! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, andre forslag......vi tar det i Bergen :D

Snakkes neste gang...til sommeren ? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh..Har du flyttet Cato? Er jo snart ingen igjen av lokallaget! Først Petter og så deg? Nei, her må noe gjøres!! Hmm..

Kommer ikke på noe, så du får ha en god jul der borte i regnværet!

Æsj.. Nå regner det jo like 'bra' her også da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.....ja vi kan drite i Møller...nå her jeg egentlig planlagt noe for ikveld, men jeg blir med hvis det blir på Peppes i Larvik men ikke før 19.........!

Sjekker innom her før jeg går fra jobb og hvis noen blir med så kommer vel jeg også..............Men da må folk melde seg.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det ble med tanken, dette 'julebordet', gitt! Kan vi ikke heller ha et nyttårsball, hvis noen har en stor islagt plass å danse med quattroen på? ;)

Arrangerer julebord lørdag og er avlogget til mandag, og kan treffes på 95722608 hvis det er noe som skjer allikevel.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det blir noe pizza på meg uansett pga har blitt kvalm.......

Nyttårsball...hm.....stiller gutta i kjole og AB i dress da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyttårsball...hm.....stiller gutta i kjole og AB i dress da?

Hmm.. U wish, Thomas! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.