Problemer med FIS og dører foran!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et lite irritasjonsmoment. Hvis jeg lukker opp venstre dør foran, så viser FIS at det er høyre som er åpen, og motsatt. La plutselig merke til det for et par uker siden. Kan det være noe jeg har fått til når jeg har fiksa noe med vag-com'n tidligere i sommer??

Takker for all hjelp og info :P

Her er bilde av det... : klø :

DSC00152.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En vill gjetting, kan du ha satt den på britisk innstilling på fører dør? vet ikke om det går ann? Hva lyser om du åpner de andre dørene? lyser de riktig? Dette er bare en vill gjetting!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakdørene er riktig;) Er det noe som heter britisk innstilling av dører : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakdørene er riktig;) Er det noe som heter britisk innstilling av dører : klø :

De kjører jo med rattet på feil side, kanskje FIS tror at fører døren er oppe. vet ikke, bare gjetter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det har nok ikke noe med det å gjøre;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel ikke dørlåsene fra dette tidsrommet kjent for å være verdens beste, jeg har på min 04 A3 3-dørs byttet alle låsekasser (eller hva det er som blir bytta), dvs bagasjerom og begge dører. Alt på reklamasjon.

Vil slike feil komme opp i VAG-COM ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noe med japansk instilling det der da?

Mener at flere koder om til land : JAPAN sånn at en får annen forbruksvisning på kjørecomputer, og de har vel også høyreratt?

sjekk det med vag-com du, tror jeg. Mitt beste tips hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iom at åpning av førerdøren har andre funksjoner også så forundrer det meg ikke om dette er et programeringsproblem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noe med japansk instilling det der da?

Mener at flere koder om til land : JAPAN sånn at en får annen forbruksvisning på kjørecomputer, og de har vel også høyreratt?

sjekk det med vag-com du, tror jeg. Mitt beste tips hvertfall...

Men jeg har aldri endret hverken språk i FIS eller innstillinger for land! Har fortsatt tysk språk og tyskeinnstillinger!

Så jeg skjønner ikke noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du poste kodingen din på "instrument" ? (vag-com)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, skal få ordnet det etterpå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, da fikset jeg det...hehe!

Sjekket kodingen igjen, og hadde lagt inn feil tall for lenge siden, så jeg bare trakk fra det tallet, og FIS ordnet seg med en gang:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva utgjorde dette tallet da ?

( hva hadde du kodet opp )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi hadde inne noe lignende på jobben i forige uke, der var døren lukket på v/s men på FIS viste det at døren stod åpen. dette var da låsekassen som hadde takket for seg. så jeg har tro på at det er noe med låsene på bilen din som nevnt tidligere i tråden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke at du hadde fått fikset dette :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke at du hadde fått fikset dette :P

Hehe, heldigvis var det ikke låsekassene, men greit å vite, kan jo hende det skjer en gang;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva utgjorde dette tallet da ?

( hva hadde du kodet opp )

Tidligere i sommer satt jeg og testet ut diverse koder, for å se hva som virket og hva som ikke virket...og når jeg la inn: +000064 = Komfortfunktion via fjernbetjening, skjedde det ikke noe, foruten at FIS ikke oppførte seg som den skulle, men det merket ikke jeg før en stund etterpå:P

Så jeg kom på det når jeg satt og sjekket litt igår!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.