#1 Skrevet August 20, 2008 fikk to feilkoder på min rs2 i dag 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached noen som vet hva det kan være? står at det kan være lambda men har byttet med to nye og samme feilen kommer opp så 00537 kan også være n80 solenoid valve 1, noen som vet hvor den sitter? 00561 kan være mass air flow sensor(g70) er det den som sitter på innsuget og er brun? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Den brune som sitter oppe på innsuget er vel en temperaturmåler? Mass air flow sensor er jo luftmengdemåleren som sitter før turboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2008 stemmer, det er jo lmm det noen som vet hva solenoid n80 er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2008 Kjør en output test og sjekk om det er noen komponenter som ikke henger med da. Og så ta en trykktest på rørgatene dine. Mange lambdafeil kan komme av falskluft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2010 Drar opp igjen denne tråden jeg, fant dere ut noe her? Har akkurat samme feilkodene på min RS2 nå, den går fett og lukter bensin. Har prøvd å bytte til en annen LMM og Lambda idag, men får fortsatt opp feilkode på lambda. Kan det være noen tempfølere som trigger lambdafeil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2010 var den korte slangen mellom gass spjellet og innsugsrøret som var sprekt der tommgangsmotoren kommer inn. så det ikke før jeg tok den av og bøyde litt på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2010 var den korte slangen mellom gass spjellet og innsugsrøret som var sprekt der tommgangsmotoren kommer inn. så det ikke før jeg tok den av og bøyde litt på den Hmm OK. Kan ikke skjønne at jeg har luftlekkasje men får sjekke enda en gang da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...