Byttet batteri i flipp nøkkel, nå virker den ikke.

Anbefalte innlegg

Byttet batteri i en av mine flipp nøkler til bilen i dag,men etter bytte virker den ikke. :(

Satte tilbake det batteriet som satt der som begynte og bli dårlig også,men det funker heller ikke.

Er det slik at man må "lære" bilen/nøklene hver funksjon igjen? Evt hvordan? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet batteri i en av mine flipp nøkler til bilen i dag,men etter bytte virker den ikke. :(

Satte tilbake det batteriet som satt der som begynte og bli dårlig også,men det funker heller ikke.

Er det slik at man må "lære" bilen/nøklene hver funksjon igjen? Evt hvordan? :)

hadde samme greiene med en seat

Der stod det en oppskrift i service heftet på hvordan en paret bilen og nøkkelen igjen. kjapt gjort hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme greiene med en seat

Der stod det en oppskrift i service heftet på hvordan en paret bilen og nøkkelen igjen. kjapt gjort hvertfall

Ok,da skal jeg sjekke det,takk for tips! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet på Passaten min når jeg bytta batteri. Var ikke batteriet som var gåent allikevel der,men selve elektronikk-delen på nøkkelen. Jeg fulgte også den oppskriften som står i instruksjonsboken men funka ikke (fordi elektronikkdelen var gåen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet på Passaten min når jeg bytta batteri. Var ikke batteriet som var gåent allikevel der,men selve elektronikk-delen på nøkkelen. Jeg fulgte også den oppskriften som står i instruksjonsboken men funka ikke (fordi elektronikkdelen var gåen)

Hvordan var oppskriften da? var det noe som at man skulle prøve å åpne med fjernkontrollen, så etterpå låse opp bilem manuelt å starte den innen 10 sek?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel kode de opp med vag-com. Men det skulle jo ikke trenges bare for og bytte batteri?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på seaten min så måtte jeg sette nøkkelen i tenningen og svri til siste hakket, Så skulle jeg innen 5 sec trykke på begge knappene på fjernkontrollen og da skulle bilen gi et blink på alle blinklys.. Så var de god venner igjen. Husker jeg måtte gjøre det mange ganger før jeg fikk det til hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,i bruksannvisningen til kjerra står det jo ikke en d.... ang paring av nøkler da. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den guiden der er vell til og pare nye nøkler etc til startsperren?

Nøklen funker finfint sammen med startsperren,men den låser ikke opp/igjen dører via fjernkontrollen. ;)

Men fant noe her,skal teste dette i morgen. ;)

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html

Får si fra hvordan det går da, er vel flere enn bare deg som bytter batteri =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får si fra hvordan det går da, er vel flere enn bare deg som bytter batteri =)

Hehe,i hope so. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette fikset,satte kun den nøkkelen/fjernkontrollen som ikke virket i tenninge,vrei om tenningen 1hakk.Da blinket blinklysene 1gang,så funket de igjen. :D Ennå jeg rørte ikke knappene på nøkkelen mens den var i tenningen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.