Anbefalte innlegg

da slapp jeg oppdatere da ;)

 

Bilen starter nå, men putrer og styrer noe fælt... mer feilsøking kommer.

 

Jan Brede

 

Forøvrig merkelig at tre av mine MSN kontakter "tippa" filen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig merkelig at tre av mine MSN kontakter "tippa" feilen ;)

 

Ja rart det der :D

 

 

Enda mer rart at de ikke har nevnt det her på forumet : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha enda mer creds siden jeg satte deg på tanken Jan Brede:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha enda mer creds siden jeg satte deg på tanken Jan Brede:p

 

Du er snill du Terje... Pakke er på vei posten ;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, gutter. Jeg har en Urquattro i garasjen, det har ikke dere :nana:

 

Flott at du fikk den i gang igjen, Jan Brede, det fortjente den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, gutter. Jeg har en Urquattro i garasjen, det har ikke dere :nana:

 

Flott at du fikk den i gang igjen, Jan Brede, det fortjente den :)

 

Og Ur'en er fin den!:)

KJEMPEspent på hva jeg får i posten nå: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Ur'en er fin den!:)

KJEMPEspent på hva jeg får i posten nå: klø :

 

Det KAN være noe som allerede var ditt.... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det KAN være noe som allerede var ditt.... hehe

 

Nå ødela du hele overaskelsen: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Brede lurer på om det er vanlig med todelt eksoskam på S2.. Forslo at det kanskje er noe spesielt med variable kamtider. NEsten som BMW's Vanos? : haha :

DSC00034.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel være en forklaring på at kamdrevet så ut som det gjorde ;)

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel det samme som s4 kammer det vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel det samme som s4 kammer det vel?

 

Jepp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Brede lurer på om det er vanlig med todelt eksoskam på S2.. Forslo at det kanskje er noe spesielt med variable kamtider. NEsten som BMW's Vanos? : haha :

 

: eek :

Heisann! Som Adam Savage sier: "There`s your problem" :P

Spørs om det var dette som laget bankelyden etter den begynte å fuske da, rett før jeg stoppet den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har en kam..Kan sjekke det vist det er interresant!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som forsto hvorfor jeg plutselig begynte å le i køen på statoil.: smil :

Var som alle andre problemer dette, enkelt når det var løst,

 

Velsignet er de feil som etterlater skamfølelse i oss. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Velsignet er de feil som etterlater skamfølelse i oss. ;)

 

Synes ikke det er noen velsignelse jeg, men... Hehe...

Men hvis dette skjedde da den begynte å fuske, hvorfor så jeg da ikke dette når jeg tok av toppdekslet...? : klø :

Eller kan det ha skjedd senere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Øyvind på tur til meg med en kam ;) da må jeg bare få borra ut en knekt pinnebolt og få tak i en ny.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det er noen velsignelse jeg, men... Hehe...

Men hvis dette skjedde da den begynte å fuske, hvorfor så jeg da ikke dette når jeg tok av toppdekslet...? : klø :

Eller kan det ha skjedd senere?

 

Så det ikke med en gang jeg heller, hadde av toppdeksel for å sjekke timening mellom kammene. Studerte litt og så at de to bakerste lagerbukkene ikke satt skikkelig tilskrudd... synes jo det var rart, så tenkte jeg fikk ta av kammen for inspeksjon. Da fikk jeg meg en overaskelse gitt ;)

 

Bilen har IKKE gått som den skal etter dette.. det er helt sikkert... jeg har hatt start på den, men med eksosventiler som er stengt på to sylindere var den ikke frisk gitt

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de ikke var skikkelig tilskrudd, bør jeg ta en prat med han som overhalte toppen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det er noen velsignelse jeg, men... Hehe...

Men hvis dette skjedde da den begynte å fuske, hvorfor så jeg da ikke dette når jeg tok av toppdekslet...? : klø :

Eller kan det ha skjedd senere?

 

Hvis noe sånt skjer en annen gang, tror du at du kommer til å sjekke kammene og drevet?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du jo bare en kam Brage. Så det problemet er jo løst ;) heheh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.