#51 Skrevet September 7, 2008 Hehe... Jepp, og nå vet jeg også hvem som har driti på draget hvis noe er feilmontert oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 7, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 8, 2008 Da er ny(overhalt) topp innkjøpt, pga en kranglete pinnebolt til kamoverfall. Toppen må uansett av for å forsikre meg om at det ikke er metallbiter av den pinnebolten der det ikke skal være. Da bytter jeg likegodt toppen til en "ny". Nye toppen er fullstendig overhalt: Slipte ventiler og seter, nye tetninger, nye styringer ved behov, planslipt, kokt osv osv. Noen dagers ventetid på toppen, så jeg får tid til litt andre ting på bilen imens Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 8, 2008 Legger ut bildet jeg fikk av Jan Brede jeg:) Godt å se at jeg ikke er den ENESTE i klubben som har knekt(e) kiler på kamdrev på samvittigheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 24, 2008 Bare en rask info... bilen starta lettere med ny topp og hel eksoskam. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 24, 2008 Bare en rask info... bilen starta lettere med ny topp og hel eksoskam. Jan Brede He he he: ja : Putret litt rart når jeg var innom, ja. Kjekt å se den er oppe og går igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 25, 2008 Da er bilen prøvekjørt og mer arbeid funnet.. noe fix må man vel regne med ? Hiver ut ett bilde av hvordan bilen ser ut nå... Mye shine, lakkflekking og kos står for tur Jan brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 25, 2008 Ooohh!! Rette mannen som overtok denne, med kunnskap, "tid" og mulighet, ingen tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 25, 2008 takktakk, synes den "bøs" selv jeg.. dog plett umulig å ta bilder som viser felgene slik de faktisk ser ut på bilen... hehe Har feilkode på lambda, og ladetrykket kommer sent, så får vel bytte den. ellers går motor veldig rent og pent. Dog noe problemer med slangehopp så langt.. Nye SKIKKELIGE slangeklemmer står for tur. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 25, 2008 Import bil detta? Full mann som har satt på sideblinkerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 25, 2008 takktakk, synes den "bøs" selv jeg.. dog plett umulig å ta bilder som viser felgene slik de faktisk ser ut på bilen... hehe Har feilkode på lambda, og ladetrykket kommer sent, så får vel bytte den. ellers går motor veldig rent og pent. Dog noe problemer med slangehopp så langt.. Nye SKIKKELIGE slangeklemmer står for tur. Jan Brede Et hakk mørkere enn jeg hadde tenkt til, men ble jo knall sammen med lyktene Hva lader den nå da? Er det stabilt, eller hopper de av med en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 25, 2008 Import bil detta? Full mann som har satt på sideblinkerne De står faktisk på samme plass på 80`n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 25, 2008 Prøvde meg med antrazitgrå felger først.. men det ble bare helt feil mot alt det sorte på bilen... så lakkerte de opp igjen i sort blank... skulle holde nå.. med fire lag pulverlakk Turbotrykksmåleren er litt på jordet, er sikkert klem på slangen ett sted. Så vet ikke hva den lader jeg. Den står nå me MTM steg2, så burde vel lade 1.5 eller noe deromkring Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 25, 2008 Looking good Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 25, 2008 Meget pen bil du har laga til igjenn! Lagt filmen på lyktene sjøl? Skulle hatt sånn jeg og!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 25, 2008 Meget pen bil du har laga til igjenn!Lagt filmen på lyktene sjøl? Skulle hatt sånn jeg og!? takktakk. Har lagt film selv ja, er ikke strøkent... men helt ok. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 26, 2008 Import bil detta? Full mann som har satt på sideblinkerne Joda.. iomportbil, meg bekjent laget de ikke audi i Nogre på den tiden heller.. så er nok redd alle slike er importbiler Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 26, 2008 Joda.. iomportbil, meg bekjent laget de ikke audi i Nogre på den tiden heller.. så er nok redd alle slike er importbiler Jan Brede Men da laget Nogre i Tyskland på den tida: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 26, 2008 De lager vel ikke Audi i Norge ennå heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 26, 2008 De lager vel ikke Audi i Norge ennå heller.. Les igjen mikkel: Joda.. iomportbil, meg bekjent laget de ikke audi i Norge på den tiden heller.. så er nok redd alle slike er importbiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 15, 2008 Møtte denne doningen på Fetveien ved Lillestrøm i dag like etter kl. 16. Var det deg JB, eller er den solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 16, 2008 Møtte denne doningen på Fetveien ved Lillestrøm i dag like etter kl. 16. Var det deg JB, eller er den solgt ? Heisann. Den er nok i mitt eie enda ja, og blir nok det over vinteren Var ikke jeg som kjørte, men en kompis som kjørte meg til flyplassen da jeg skulle på jobb i utlandet. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 16, 2008 Heisann.Den er nok i mitt eie enda ja, og blir nok det over vinteren Var ikke jeg som kjørte, men en kompis som kjørte meg til flyplassen da jeg skulle på jobb i utlandet. Jan Brede aaah, slik å forstå relativt lett å kjenne igjen den bilen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...