Anbefalte innlegg

Vindus pusserne har begynt å streike. Nå går de vanvittig seint og av og til stopper de midt på for så å fortsette etter en liten stund. Hvor er det mest sannsynelig at feilen ligger?

Bryter, rele eller motor? Kanskje noen som har vært borti lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vindus pusserne har begynt å streike. Nå går de vanvittig seint og av og til stopper de midt på for så å fortsette etter en liten stund. Hvor er det mest sannsynelig at feilen ligger?

Bryter, rele eller motor? Kanskje noen som har vært borti lignende.

Ingen av delene. Det er overføringen fra pussermotor til viskere som er gåen. Vanlig feil hos VAG.

Ligger tråd på forumet hvordan gå fram for å smøre opp dette, men vil anbefale å skifte overføringen da ny type overføring er laget for at dette ikke skal skje igjen i fremtiden. Tror jeg betalt ca.1500kr hos møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme symptomene på min 2002 A6. Til slutt stoppet de helt opp. Det var viskerramma, som Stein Roar, sier. Kostet meg 1996,- å bytte hos VAG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hurtig svar. Søkte på forumet men fant ikke tråden, får vel ta en titt når jeg kommer hjem så får vi se om jeg prøver å smøre eller kjøper nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er viskerne endelig av, men hvordan får jeg løs dekslet som ligger under vinduet? Har funnet 3 klips men sitter fortsatt fast og er ikke sikker på om og hvordan vei jeg kan bryte / dra i dekslet uten å ødelegge det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.