#1 Skrevet August 21, 2008 Noen som vet om det fås høydejusterbart understell til Ur-Quattro? Har hørt med KW, men de har ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 KW har... Må uansett sende avgårde fjørbeina til tyskland for ombygging. 2Bennet har sett man an bygge selv, evt levere ferdige Koni sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 Noen som vet om det fås høydejusterbart understell til Ur-Quattro?Har hørt med KW, men de har ikke. Hva driver du med nå Mister? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2008 Hva driver du med nå Mister? Han skal senke bilen... Hvis du ikke skjønte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2008 Hva da med TUV ;-) Disse klovnene på synet har da så lite å finne på omdagen at man knapt får brukt en bil uten å bli kontrollert. Ola: Lurer da på et lite prosjent mens jeg venter på at de på synet skal godkjenne søknaden på 200'n. Vi får se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2008 Kan vel bruke fjærbeina ifra S2 som mange andre har gjort på Typ85 quattro. Men så var det tüv da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2008 Ja det er TUV som er det vriende. Man kan alltids få produsert hva man ønsker. Men hadde jo vært greit med noe som var godkjent siden bilen ikke skal være "ekstrem værsting" :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2008 Hei! KW leverte med TÜV på 90`n min for 2 år siden ihvertfall. Gikk fint på BT så lenge det fulgte med papirer. Jeg var også opptatt av at alt skulle være godkjent. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2008 Har funnet ut at Koni har dempere, men ikke justerbare, og eventuelt H&R fjærer. Da får jeg papirer. Men trolig ikke justerbart :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...