#1 Skrevet August 21, 2008 Tempraturmåleren min på dashbordet viser ikke det den skal. Står bare på laveste punkt, og andre ganger på ca 90 grader der den skal. Hva kan det være? Termostat, eller at det er dårlig kontakt noe sted? Har forresten en a4 b5. 1,9 tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Når får du 90 grader? På tomgang? Er mest sannsynlig termostaten, kan også være temp.giveren til instrumentet. En diagnose vil nok fortelle om det er temp.giveren eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 Noen ganger da jeg kjører mener jeg å huske. Men i går kveld så var nåla nede på laveste nivå. Var bare at fattern lurte på hvorfor den var så lav, så begynte å lure litt selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2008 Noen ganger da jeg kjører mener jeg å huske. Men i går kveld så var nåla nede på laveste nivå. Var bare at fattern lurte på hvorfor den var så lav, så begynte å lure litt selv.. Hvis du har klima, kan du få vanntemp. digitalt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2008 Høres ut som du har en defekt kjølevannsføler -G62 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2008 Har klima, men husker ikke hvordan man får frem det igjen.. Noen som kan komme med et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...