#1 Skrevet August 21, 2008 Fant et PS bilde av Audi RS5, lekkert !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 så ikke ille ut det iallefall, bare å vente å se hva som blir ekte resultat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 Å hekkan, den der hadde en sint front !!!! Dritrå !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2008 For lite hjulbue bak til og være en rs5 syns jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2008 Syns ikke Impreza buer har noe på en Audi RS bil og gjøre jeg Men ellers er det jo lovende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2008 Og her kan man se spyshots av RS5 http://www.motorauthority.com/news/coupes/spy-shots-2010-audi-rs5/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2008 Syns ikke Impreza buer har noe på en Audi RS bil og gjøre jeg Men ellers er det jo lovende. impreza buer???? buene er fra gamle urquattroen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2008 Og her kan man se spyshots av RS5 http://www.motorauthority.com/news/coupes/spy-shots-2010-audi-rs5/ Må si at Photoshop bilde var MYE råere enn spyshop bilde hvertfall. Den så jo rett og slett pysete ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2008 Må si at Photoshop bilde var MYE råere enn spyshop bilde hvertfall. Den så jo rett og slett pysete ut. Jepp, photoshoppen var jo dritkult. Så jo rettogslett hissig ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2008 Yes! Intercoolere i fronten på "spyshotsene": gb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2008 Syns ikke Impreza buer har noe på en Audi RS bil og gjøre jeg Men ellers er det jo lovende. Du tenker ikke på at du finner hjulbuer i samme stil på noen av Audis coupe modeller for noen titall siden altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 23, 2008 Tror ikke d var RS5-en den som var på spyshots... Har også hørt at rs utgaven skulle få skjermutbyggere fra urquattroen, så da vil jeg tru at det photoshoppa bilde er mer lik den i virkeligheten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 23, 2008 (endret) Bare å velge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 23, 2008 Steike! Dritrå den blåfargen på bilde nr 2, på posten over her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 2, 2008 Dette blir utvilsomt en vakker bil ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...