Anbefalte innlegg

A5 3.0 TDI MTM 310 hk 650 nm

RS6 V10 TFSI MTM 702 hk 795 nm

1274680.jpg

1278852.jpg

1303691.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt! Originale 20 tom og 275/gubbe 20 på RS6'en så plutselig litt pinglete ut ift hjula på A5'en gitt gitt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes faktisk at 21" er hakket for stort på A5. Nå kommer MTM hjula snart i 20". Det blir perfekt! De nye RS6 felgene klarer jeg rett og slett ikke å like. Felgdesignet får dekkene til å se ballong ut. Er noe veldig rart med de. Er det bare meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nye RS6 felgene klarer jeg rett og slett ikke å like. Felgdesgnet får dekkene til å se balong ut. Er noe veldig rart med de. Er det bare meg?

Det har nok noe med at dem er stygge.. rett og slett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes faktisk at 21" er hakket for stort på A5. Nå kommer MTM hjula snart i 20". Det blir perfekt! De nye RS6 felgene klarer jeg rett og slett ikke å like. Felgdesgnet får dekkene til å se balong ut. Er noe veldig rart med de. Er det bare meg?

Jeg synes det er akkurat passe når man sammenligner buen på felgen og buen på skjermen. Men er enig i at 20,6 tom ville vært perfekt på A5. Enig i at 20 tommerne på RS6 blir litt rare med så mye dekk som 275/35 og de tynne eikene. 285/25 22 på 10x22 hadde vel passet fint her. Eller 295/25 21 hvis man skal gå safe ;) Råe skjermer da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÆÆÆRLIG.... Akkurat slik en A5 skal se ut :tilber::tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 helt greie

DRØMMEBILER SPES RS6 (men uansett enig med dere andre om felgene)

Så hadde valgt noe annet der! Men det har man jo også råd til når man først

har utvidet bremsene for 70.000,- eller no for å minimum måtte ha 20" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelige biler dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er akkurat passe når man sammenligner buen på felgen og buen på skjermen. Men er enig i at 20,6 tom ville vært perfekt på A5. Enig i at 20 tommerne på RS6 blir litt rare med så mye dekk som 275/35 og de tynne eikene. 285/25 22 på 10x22 hadde vel passet fint her. Eller 295/25 21 hvis man skal gå safe ;) Råe skjermer da...
Host host....hvilken dim hadde du på Padda di ifjor da ?? ;): haha : 21 tommere på A5 blir som 18 tommere på Golf III,det "går" men er ikke nødvendigvis pent eller kult. Men hver sin smak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart så en kan vudere diesel jo... Vel, nesten. Dekk & felg-debatten har jo blitt helt sinnsyk. Tenker aldri dere gutta vinterdekk?

Jeg ville helst hatt 15" på vinterdekka mine, men er litt i tvil om jeg får 16" over bremsene engang. I 17 ser det ut til at Hakka5 starter på 225 bredde, og jeg som synes 205'ene til gamleulven var for breie i snøen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Host host....hvilken dim hadde du på Padda di ifjor da ?? ;): haha : 21 tommere på A5 blir som 18 tommere på Golf III,det "går" men er ikke nødvendigvis pent eller kult. Men hver sin smak :)

Helt feil ;)

18 tom på Golf 3 går, men subber masse og bilen blir aldri ordentlig lav fordi skjermene ikke er brede nok til å få hjula oppi skjermen. A5 har masse plass til hjul og derfor kan man senke bilen nok selv med 21 tommere og når bilen blir like lav som med 20 tom, hva er da problemet med å ha en felg som fyller hjulhuset skikkelig?

A6'en var altfor høy med 21 tommerne, så ut som den stod på stylter forfra ogbakfra, men det så bra ut fra siden. :) Derfor gikk jeg ned en tomme...men det betyr ikke at jeg har gitt opp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.