#1 Skrevet August 21, 2008 Bunnpluggen på golfen har løsnet, og står bare og snurrer rundt og rundt, så jeg får den hverken ut eller inn. Så da lurte jeg på om det er noen som har en bunnpanne til 4 cyl liggende som de gjerne vil kvitte seg med? Jeg har vært innom skroten,men de hadde ikke inne noe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Regner ikke med du har tid til å bestille fra USA siden bilen har stått en god stund nå (bare bytte kam....), men autohausaz.com har bunnpanne til 20$: http://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=w0kvoo55x0sgnnqn2nlnpf45&partnumber=051103601 VAG delenummer er 051103601 hvis det hjelper deg å lete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 har da byttet mer enn kammen, og bilen har vært kjørt innimellom ting som går til helvete skal stikke innom bodø bil i morgen og høre med dem hva de tar for å få den sendt over natta hvis ikke blir det roadtrip (nei, ikke med golfen ) til fauske for å lete etter bunnpanne på skroten der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...