#1 Skrevet August 21, 2008 (endret) hadde tenkt å bytte bakluka på 93 modelen min og sette på en fra en dele bil fra 92 men det var ikke så lett, den har ikke skuer.. det ser ut som nagler. Bilde nr3 er den som jeg vill ha på det er finere baklykter (som ikke er sprekt og større spoiler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Den nederste mangler jo en spoiler. For å få av luka må du skru den av innvendig. Du tar av taklista og bøyer taktrekket litt ut, så kommer du til fire stk 13-mm bolter, to på hver side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 Den nederste mangler jo en spoiler. For å få av luka må du skru den av innvendig. Du tar av taklista og bøyer taktrekket litt ut, så kommer du til fire stk 13-mm bolter, to på hver side Jeg hadde tent å flytte over spileren men lot seg ikke gjøre fordi den som sår på bilen min er sveieset fast Men da tar jeg heller hele luka takk for infon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...