#1 Skrevet August 21, 2008 Skal ha av bakstillinga på golfen og må da ha av lastventilen på bremsene. Er det de to unbraco skruene som skal av? Ble litt usikker da de sitter som f... men jeg ser jo ikke noen andre skruer i farta... Håper noen har noen gode tips da jeg sliter med disse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Må av med de 2 umbraco skruene ja, men det er sannsynligvis umulig å få det ut vil du se. Alternativt kan du kutte braketten og sveise den sammen når du monterer igjen, eller du kan slite med å borre ut skruene osv osv, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 Argh... Det var det jeg fryktet... Jeg får se litt hva jeg skal gjøre... Får slå inn en umbraco pipe og se om jeg får skrudd de ut... Ellers får jeg borre av hodene på skruene... Om noen har gode tips til og få de ut så si i fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2008 Slå inn en tolvkantpipe som er 2 str større, da får du grep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2008 prøv og bank inn en pipe som de andre sier, så ta luftmeiselen inni pipa, og gå løs, har brukt luftmeilsel på mange skruer, og det har virket bedre enn hammer, lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2008 Takk for tips Jeg får gå til i morgen formidag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2008 lykkes du med og få av lasteventilen? sånne ting sitter altid noe JÆ***** håper du fikk det til=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2008 Joda, vi fikk den av... Med skjærebrenner... Skruene hadde irret fast inne i lastventilen... : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2008 huff det hørtes ikke bra ut, alu og stål passer dårlig sammen, er noe drit, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2008 hehe... av kom det hvertfall... Er det noe jeg kan smøre med så det ikke irrer der til neste gang det skal av (om det skal av igjenn...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...