#1 Skrevet August 21, 2008 Hei. Lurte på om noen ville være med å kjøre ett heat eller to en dag? VACN Nordmøre Cup ? Sjekk : http://www.halsamotorsportsenter.no de har jo åpnet nå. Skal dit med jobben i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Vi skulle tatt oss en tur dit før vinteren kommer ja:) Kansje noen fra indre nordmøre stiller også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2008 Dere er jo også hjertelig velkommen hit til Rio de Janeiro og Barra da Tijuca for å ta ett par heat på Top Kart Indoor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2008 Jeg stiller på dette, fersk medlem i klubben og bor på Halsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2008 Jeg stiller på dette, fersk medlem i klubben og bor på Halsa Den er go ja, velkommen som medlem da:) Vi må vel finne på en dato og snart da sikkert.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2008 Kan være greit det før det blir vinter ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2008 uhm. Hva med neste helg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2008 Er med jeg..... Men må bli på søndag da, for det er vel VACN Nordvest på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2008 først kommende skal jeg kanskje bort til dyrskun hel helga, men ubestemt ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2008 Er med jeg.....Men må bli på søndag da, for det er vel VACN Nordvest på lørdag? Stemmer det. Ja, må jo bli den søndagen kanskje da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2008 Helt greit for meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 11, 2008 Halsa søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 13, 2008 Jeg er med, vis formen er bra da:) kan spandere litt cognac på med i kveld du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2008 Kan bli med jeg også på siden jeg ble hjemme i helga ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 13, 2008 (endret) Kan bli med jeg også på siden jeg ble hjemme i helga ! kan ikke du legge igjen telefon nr ditt da eller sende det på en pm, så vi kan få tak i deg i morgen:) og en skvett ot, du har vel ikke en far som heter Anton og en bror som heter Per Ove vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 13, 2008 Sender mitt nr på PM til deg. Jo stemmer det tor håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 13, 2008 Sender mitt nr på PM til deg. Jo stemmer det tor håkon Den er go:) må hils de fa meg da, kansje Per Ove vil være med å kjøre også, for vi blir vel ikke så veldig mange sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 13, 2008 Jepp, kan høre med han! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 13, 2008 Hmm, står på siden til klubben at banen holder stengt i helga pga Jakt http://www.halsamotorsportsenter.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 14, 2008 Hmm, står på siden til klubben at banen holder stengt i helga pga Jakt http://www.halsamotorsportsenter.no/ da må vi ta det en annen gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...