#1 Skrevet Oktober 25, 2004 På min Golf 1 79' så ser det ut som bremserøra bak går inni karosseriet å kommer ut i motorrommet... Noen som vet hvor i karosseriet røra går?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2004 Nå har jeg riktignok ikke fulgt de hele veien, men på min 84-modell ser det nå ut til at de ligger under bilen. Det er vel det mest "normale" tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Nå har jeg riktignok ikke fulgt de hele veien, men på min 84-modell ser det nå ut til at de ligger under bilen. Det er vel det mest "normale" tror jeg. Når di går fra hjulet bak så går di inn i karroseriet å kommer ut en plass foran ser det ut som,for di går på samme sia som bensinrøra å di går under bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Stig Roald H. Hansen På min Golf 1 79' så ser det ut som bremserøra bak går inni karosseriet å kommer ut i motorrommet... Noen som vet hvor i karosseriet røra går?? Ingen som vet hvor i karosseriet disse røra går?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2004 Bremserørene på min '83 ser du nederst på bildet. De ligger under bilen fremtil "rammevangen" i motorrommet hvor de går igjennom en gjennomføring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2004 Kanskje de ligger under teppet, slik som de gjorde på de luftkjølte modellene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...