Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som har peiling på hvilken lakk som henger godt på felger? :) Skal lakkere sort på noen felger jeg har her, men vet ikke hvilken lakk jeg skal velge..er jo så mye : eek :

Hjelp noen? :)

-Silje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pulverlakk, the one and only...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pulverlakk, the one and only...

Såååå enig! Dette blir steinhardt og tåler bra med juling. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pulverlakk er jo bra, men er gaaaanske hard, når ein lakker på felg så må ein hugsa på at da fyker stein nedi der i full storm, derfor er det ganske greit og ha ei litt sånn bounsi men hard overflata(:P) så at steinen helle sprette vidare enn og laga hakk og chipping. derfor ville eg ha anbefalt deg og lakka dei vanligt, MEN brukt kjeramisk elle kjeramisk+ klarlakk, istaden for vanlig klarlakk.

For vanlig klarlakk blir for svak i lengden. Men går jo med vanlig og, men då bør felgane få ligga i 3mnd så løsemidla får komma seg ut. men er som sakt betydelig svakare en kjeramsk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjeramisk klarlakk er jo forstsatt ganske hard. Biler med Kjeramisk klarlakk slipper heller ikke unna steinsprut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjeramisk klarlakk er jo forstsatt ganske hard. Biler med Kjeramisk klarlakk slipper heller ikke unna steinsprut.

nei da gjer nok ingen lakk, verken pulver elle kjeramisk.

derfor da er best og bruka kjeramisk pluss. den chippe seg ikkje så lett som noken av delene.

har sjøl lakka opp mangen felga på jobb etter at kunda kommer med dei ette at pulverlakken ka røke i da og vil heller ha kjeramisk+ då. og dei har ikkje klaga etter på;) bruker samme på motorsykkel kåper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.