#1 Skrevet August 21, 2008 Noen her som har 8,5x17" (ET13) Brock eller lignende "kant" felg på en passat 3b?? Er litt nysjerrig på om det må valses mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Noen her som har 8,5x17" (ET13) Brock eller lignende "kant" felg på en passat 3b?? Er litt nysjerrig på om det må valses mye... Felgen stikker jo et stykke utenfor, men med såpass mye dekkside som 215/45 eller 225/45 har så kan strekken gjøre at det går sånn ca likevel. Men jeg ville helt klart valgt en større felg med høyere offset. Kan få endel kant på det også, f.eks 9x18 eller 9x19 ET40. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 Jeg har riktignok en 3bg, der er det kanskje litt bedre plass, men kjørte med brock b1 8,5 foran og 10x17 bak:) med 100mm senk, gikk fint det:) veldig lav under men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2008 Felgen stikker jo et stykke utenfor, men med såpass mye dekkside som 215/45 eller 225/45 har så kan strekken gjøre at det går sånn ca likevel. Men jeg ville helt klart valgt en større felg med høyere offset. Kan få endel kant på det også, f.eks 9x18 eller 9x19 ET40. Vet at det finnes mange andre alternativer i større dimensjoner, men vil ha Brock B1.. får prøve meg frem, å se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2008 (endret) Jeg har riktignok en 3bg, der er det kanskje litt bedre plass,men kjørte med brock b1 8,5 foran og 10x17 bak:) med 100mm senk, gikk fint det:) veldig lav under men Er jo ikke store forskjellen på bilene, plassmessig.. men hvordan dim. hadde du på dekkene? og har du bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...