#1 Skrevet August 21, 2008 hallo Jeg driver å leter etter nye spredere til bilen min:) men hvor skal jeg kjøpe? kom gjerne med forslag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 Først: hvilken bil? det peneste er jo når det er designmessig riktig om du ikke har anledning til å bruke orignale. så kan jeg anbefale HELLA DE-LINSER! bedre spredere /tåkelys skal du leite lenge etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2008 Gardena har stort utvalg av spredere, for både store og små plener. Kjøpes hos f.eks. Jernia Eller er du ute etter tåkelys/grøftelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2008 Først: hvilken bil? det peneste er jo når det er designmessig riktig om du ikke har anledning til å bruke orignale. så kan jeg anbefale HELLA DE-LINSER! bedre spredere /tåkelys skal du leite lenge etter det er til a4 b5 hvor får jeg tak i de hella lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...