#1 Skrevet August 21, 2008 spørr litt angående a6'n til modern. (2000 model 1,9) den kødda litt i dag, ikke veit jeg hva som er galt men håper noen her kan gi et svar. da hu kom hjem fra jobb i dag så stoppet hun bilen som vanlig. men da hun skulle reise på butikken en stunn etterpå, sto alle vinduene åpene, samt bakluka. noen som kan ha hvert borti no slik før? jeg for min del har aldri hørt om no lignende:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2008 på min a3 har jeg hat vinduet oppe så tat opp vinduet, så noen ganger har det gåt ned igen av seg selv bare noen sekunder etter at jeg tok det opp, men det kan være at motstandsensoren i vindusmotoren min er veldig følsom eller noe, men at alle vinduene og bakluka har åpnet seg, hat jeg aldri hørt om før, høres veldig rart ut egentlig, må være en feil i en styreenhet eller noe, men lykke til på spøkelse jakt=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2008 jo takk for det. skal forskes litt på detta der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2008 holdt inne knappene på nøkkelen ubevisst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2008 er vell ikke knapp der for åpning av ruter, veit det er til bakluka, så den kan det kanskje være at hun har hvert borti.. men vinduene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2008 Skudd i blinde: Er det slik at vinduene åpner seg hvis man holder inne "lås opp"? Vet de lukker seg motsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2008 Skudd i blinde:Er det slik at vinduene åpner seg hvis man holder inne "lås opp"? Vet de lukker seg motsatt. Mest sannsynlig, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2008 Sjekk om det er fullt med vann i batterikassen under vinduet, passat hadde dette problemet.trenger inn i elektronikk hadde dette på min men fant det før det laget problemer, dat er bare å stake opp tett drenering. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2008 Skudd i blinde:Er det slik at vinduene åpner seg hvis man holder inne "lås opp"? Vet de lukker seg motsatt. Sånn er min 00/01 modell i allefall. Hvis ikke kan jo en microbryter i førerdøren lage mye kvalme hvis den er i dårlig humør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2008 komfortmodulen ligger under setet (mener det er førersetet, under teppet) Dette har laget en del kvalm på A6 4B (bl.a.) med at det blir fuktig og irrer. Med resultat i at det ofte plutselig står åpne vinduer/takluker når en kommer tilbake. Onkel hadde en kollega som kom tilbake til åpen bile på hyttetur vinterstid... sjekk komformodulen du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2008 skal sjekke litt i dag. prøvde nøkelen i sta, holdt inne lås opp knappen og da åpnet rutene seg, men måtte holde inne en stunn. trykka en gang til, å da gikk noen vidy opp og noen lenger ned. så tyder på at det kan være no muffens... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2008 å med det samme jeg er inne på a6'n. hvordan få ordnet automatiske kjørelys? mye klunder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 22, 2008 få lest av feilkode, første bud. holder en knapp på microbryter i låsekasse. mvh lars ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 22, 2008 Nå var det i alle fall feil på sentrallåssystemet på min A6 99 modell. Da Møller skulle fikse det, så gav jeg beskjed om at de måtte ha nøkkelen i lommen, for bilen låste opp og igjen etter eget ønske, hvor de lett arrogant sa at dette var et kjent A6 problem, og at de hadde full kontroll. Gjett hvem som ringte etter et par timer,- joda, det var Møller som lurte på om de kunne komme å hente reservenøkkelen. Kan jo være ECU til sentrallåsen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 24, 2008 noen som veit om det er mye jobb for å få fiksa automatiske kjørelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 24, 2008 få lest av feilkode, første bud. holder en knapp på microbryter i låsekasse. mvh lars ivar Stemmer nok dette ja... hadde samme problem på min A6.... byttet låsekasse/microbryter og problemet var løst :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...