#1 Skrevet Oktober 25, 2004 Noen som kan anbefale et bra forkromming/forniklingsverksted i Osloområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Noen som kan anbefale et bra forkromming/forniklingsverksted i Osloområdet? Er et verksted her i Ski som driver med sånt, det heter Steens Industrier og kan nåes på 64 91 47 00... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Er et verksted her i Ski som driver med sånt, det heter Steens Industrier og kan nåes på 64 91 47 00... Takker Håkon, men jeg håpet på noe litt nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Takker Håkon, men jeg håpet på noe litt nærmere HÆ ! ! ! Er jo bare 15-20 minutter fra Oslo og hit da... Og synes du det er langt så finnes mat og hotell her også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Noen som kan anbefale et bra forkromming/forniklingsverksted i Osloområdet? Jeg bruker Nikkel og Chrom på grorud, tar du kontakt der kan du si at du har fått nr av meg, snakk med Ikbal (har ikke peiling på hvorledes navnet hans skrives). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2004 Hvor mye koster det sånn ca å få krommet opp fire felger egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2004 Nikkel og crom på grorud som runar nevnte har jeg brukt. billig og bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Christian Carlsen Nikkel og crom på grorud som runar nevnte har jeg brukt. billig og bra... Takker, blir nok til at jeg bruker dem til et lite prosjekt i løpet av vinteren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Noen som kan anbefale et bra forkromming/forniklingsverksted i Osloområdet? Sentrum fornikkling...Er flinke der, og rimelige også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2004 Takker Caspar, jeg brukte dette firmaet for mange år siden (ca.15 år ), så navnet husker jeg. Trodde dette var lagt ned... Dengang holdt det til i nærheten av Blåkors. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2004 Så du oppdaget dem tilfeldig når du var der nede en gang Arne? ;): smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Så du oppdaget dem tilfeldig når du var der nede en gang Arne? ;): smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Noen som kan anbefale et bra forkromming/forniklingsverksted i Osloområdet? bling bling...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...