#26 Skrevet August 23, 2008 Nydelig restaurert Notchback 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 23, 2008 Har et søskenbarn som er Cortinamann:) Ford Cortina mk1 GT. Fords fineste modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 23, 2008 Denne Corvetten er iværtfall HELT riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 23, 2008 (endret) Jeg vet ikke hva som var mest riktig der jeg Men her er en til som har gjort det helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 23, 2008 Begge disse bilene er fullstendig riktige, rett fra fabrikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 23, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 23, 2008 hehe, ut i fra tråden kan man nok slå fast at BBS LM er en god vei å gå om man skal gjøre noe "Riktig".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 25, 2008 En til som gjør det riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 25, 2008 En til som gjør det riktig.. ikke bare riktig!! han der gjør det HELT INSTINIHÆLVETE riktig!!! får jazze opp en bil til som er fin med bbs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 25, 2008 En til mens vi er igang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 25, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 26, 2008 Tøffeste Racing-stuket EVER ............................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 26, 2008 Audi 100 Coupe S Quattro Audi's DESIDERT fineste karosseri kombinert med moderne Audi teknikk. Bedre kan det ikke bli ........................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 26, 2008 Tøffeste Racing-stuket EVER ............................ Har sett en slik live.... tøft stuk ja Ikke helt feil dette her heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 26, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 26, 2008 Hvis vi glir litt over i "show car" kategorien, så synes denne er jo denne riktig så rett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 26, 2008 (endret) syntes ikke denne er dum heller både utseendesmessig og motormessig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 28, 2008 Noen av mine favoritt keepers: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 28, 2008 Typen til søstern min var og henta seg ny bil for ikke så lenge siden Folk ser vel hva slags bil dette er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 28, 2008 Her er noe jeg liker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 28, 2008 Flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 28, 2008 (endret) Noen av mine favoritt keepers: kom en lyd når dette dukket opp på skjermen ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 28, 2008 mine bidrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 28, 2008 Flere riktige: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 28, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...