#51 Skrevet August 28, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 28, 2008 :tilber: Ingen som tilfeldigvis vet fargekoden på denne? 087 Graphit-metallic Dark grey 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 28, 2008 :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 28, 2008 Legger ut noen til jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 29, 2008 datsun 260z... en kompis som kjøpte et "vrak" men etter 1750timer ble alt riktig: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 29, 2008 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 29, 2008 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 29, 2008 Meget rå. Denne er jo overhault, fikk med meg episoden i forgårs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 4, 2008 087Graphit-metallic Dark grey ah, takk takk.. Ikke feil denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 4, 2008 (endret) Denne er rå, men så tror jeg prisen på en slik i Tyskland ligger på rundt 30.000 euro, så da blir det med drømmen for denne gang + de blir vel ikke akkurat billigere heller.. Men absolutt et syn for øye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 4, 2008 Den golfen på forrige side, helt øverst til høyre. Er det original bredding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 4, 2008 Hehey Endelig en norsk utgave av den legendariske Dope Shizz-tråden Her er originalen: Dope Shizz Her et bilde fra side 455 i verdens beste forumtråd: En del nordmenn også som bruker denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 6, 2008 Sjelden jeg sier dette, men pen volvo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 6, 2008 En fin Bora/jetta: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 6, 2008 Får dra fram en nydelig klubb-bil jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 6, 2008 (endret) Meget pen den a8'en der. Men noe som faktisk utgjør veldig mye negativt er at den faktisk er høyere foran enn bak. Ser veldig rart ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 6, 2008 Er vel ganske riktig denne også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 6, 2008 Noen av mine bidrag sånn i stående stund.. Murcielago Edo Lp710 Murcielago: +++ kommer mer etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 7, 2008 (endret) Og her noen av mine favoritter fra forumet: Dette e den fineste\råeste b6 (8E)`en jeg vett om.. felgene satt som et skudd Kluge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 7, 2008 Tok dette bildet på ferie i Tyrkia, klin original ener. Skikkelig strøken bil. Det må jo være riktig å ta vare på en einser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 7, 2008 Så riktig, så riktig...:tilber::tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 7, 2008 Må vel legge til mitt bidrag her også. Kommer fra firmaet Rossi Revolution. Det er jo inn med retro for tiden og dette er bare VELDIG RETT... :tilber::tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 7, 2008 Norsk til og med... noen som kjenner til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 7, 2008 Norsk til og med... noen som kjenner til den? Japp! Er en fra skien sin.. Ståle heter han. Brodern hans har en 325 med snurre. Like bra i karrosseriet. Og faren har en slik limitid E30 cab 325 M-tech2(1990) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...