#76 Skrevet September 7, 2008 er det 325 det også eller? Var steike fin ihvertfall Ble brått ny bakgrunn på pc'n nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 7, 2008 *Sikle@tråden* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 8, 2008 er det 325 det også eller? Var steike fin ihvertfall Ble brått ny bakgrunn på pc'n nå Ja er en 325 med diverse mods! Rå lyd! Høres ut som det er tørrsump brodern hans(Anders) har en 325 som har turbo osv.. benka vel nærmere 400 tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 8, 2008 Rå bil i mine øyne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 9, 2008 Ja er en 325 med diverse mods! Rå lyd! Høres ut som det er tørrsump brodern hans(Anders) har en 325 som har turbo osv.. benka vel nærmere 400 tror jeg hmm.. fant i mellomtiden selv ut at det er en 91 320i 129hk, men det kan jo være byttet motor i den selvfølgelig Får håpe den blir å se på våler neste helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 9, 2008 Rå bil i mine øyne: Sprek den ja! Møtte en sånn i Oslo her om dagen, på prøveskilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 14, 2008 (endret) Noen bidrag fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 14, 2008 Noen til: Denne kadetten har bremsa 380hk på hjula med bare hjemmelagde løsninger, og maaange timer i garasjen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 14, 2008 Har alltid hatt et lite øye til kadett: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 14, 2008 (endret) Murcielago: En slik Lambo Murcielago går det i Hamar om dagen, den er også gul lik som på bildene. Skiltplatene viste at den var fra "LT" (litauen,tror jeg.... ) og det sto bare "LAMBO" på skiltplatene foran og bak, eksos rørene bak var jo bare helt sykt rått montert på skrå oppover og lyden ikke minst. PERVERST!!!!! Skulle ta bilde men kamera på tlf'n min klikka akk da... Rå bil i mine øyne: Og den gule Pantera'n her går også i Hamar, ses ofte på veiene her i området. rå bil ja!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 15, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 15, 2008 Mulig jeg banner i kjerka, men den her er bare helt perfekt, spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 15, 2008 Den der var spesiell, så veldig riktig ut til tross for felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 15, 2008 (...) En slik går det faktisk her i Horten, kjenner de som eier den. Så sær at den er kul syns nå jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 15, 2008 (endret) Beautiful! Urørt hjulbue foran, valset bak. Og sjekk "mascaraen"... hihi Denne er rett og slett nydelig Og om jeg ikke tar helt feil tok den førsteplassen av ca 500 oppmøtte Corradoer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 15, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 15, 2008 [/img] Den bobla falt i smak: vinke : Alfa er jo heller ikke så dumt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 15, 2008 En samling jeg gjerne skulle hatt selv uber ratt!! noen som vet hvor jeg kan skaffe farge koden pa den ferrari 1?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 16, 2008 Ikke at jeg selv ønsker meg 240, men jeg syns dette er stilige biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 16, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 16, 2008 Helt helt helt helt riktig: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet September 16, 2008 Det er det man kaller flawless..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet September 16, 2008 åhh så mye fint her slenger inn et bilde av polon min som jeg solgte for noen uker siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet September 17, 2008 OOOH: Fra dope shizzz: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 17, 2008 (endret) EDIT: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...