#426 Skrevet Oktober 23, 2009 Og bilen til kona hans... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Oktober 23, 2009 ....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Oktober 24, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Oktober 24, 2009 Renualt...??? eller hva heter denne?? (syntes jeg skimtet en "diamant" logo i front samt "Alpine" på hekken... hmm: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Oktober 24, 2009 Jupp, Renault Alpine A610. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Oktober 24, 2009 steike for en renault... garantert ikke franskman som designet den der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Oktober 25, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Oktober 26, 2009 steike for en renault... garantert ikke franskman som designet den der! Uten at jeg tør si at det var han som designet akkurat den, men. http://en.wikipedia.org/wiki/Jean_R%C3%A9d%C3%A9l%C3%A9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Oktober 26, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Oktober 26, 2009 Blir det ikke litt feil å ha regnr Z06 på en Viper? Men den var jo rimelig smoooth! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Oktober 26, 2009 Blir det ikke litt feil å ha regnr Z06 på en Viper? Men den var jo rimelig smoooth! Ikke når det faktisk står Z06 K(il)LA(h) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Oktober 26, 2009 True that Joachim! Her er også noe som kan kvalifisere til bakgrunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Oktober 27, 2009 Fine felger på lamboen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Oktober 27, 2009 Dette er i min mening helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Oktober 28, 2009 Og bilen til kona hans... Rett og slett forguder disse to bilene... !! Den blå er faktisk inspirasjonene for fronten min også sideskjørtene på den røde (Votex ? ser sånn ut/ noen som kan bekrefte), kommer snart på min også Hilser CopyKittyCat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Oktober 28, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Oktober 29, 2009 Rått imo...de felger skal på min neste bil!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Oktober 29, 2009 Rått imo...de felger skal på min neste bil!!!!!!!! Hvis konkave felger er greia di er du nødt til å like disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Oktober 29, 2009 Hvis konkave felger er greia di er du nødt til å like disse! Satan (in a good way) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Oktober 29, 2009 DET hadde vært SICK på Roccoen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Oktober 29, 2009 Hvis konkave felger er greia di er du nødt til å like disse! Sweet Lord Allmighty... D_E_N_V_A_R_H_O_T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Oktober 30, 2009 De over her er jo helt sinsyke!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Oktober 30, 2009 Satan og den hvite s5`n var rå:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Oktober 30, 2009 Siden vi er inne på konkave felger (som er meget riktig), kan DENNE tråden på Vortex være verdt å sjekke ut: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Oktober 31, 2009 Sykt rå den bora'en der, popper opp over alt på vortex:) Noen sett den svarte bora'en som wagenwerks har film snutt av?? Den er sykt kul, søk på youtube så finner du den garantert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...